Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mercedes fan

Re: Mr. Dj M. --> De Otto's!

Bericht door mercedes fan »

Wat een modellen, kan het niet af knipogen hier :mrgreen: :thump_up:
Ook fijn dat CMC je het missende onderdeeltje heeft gestuurd, erg puike klantenservice hebben ze daar :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Mr. Dj M. --> Nieuwtjes...

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo ondertussen de bestelde vitrine bakken ontvangen. Eindelijk weer wat meer ruimte om ook buiten de vitrine wat duurdere modellen te stallen.
In het best wel erg grote pakket met de twaalf bakken, zaten echter ook nog wat andere nieuwigheden :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort meer foto's van deze nieuwelingen! :thump_up:
Helaas is mijn spiegelreflex wel weg voor reparatie ivm het "first black frame issue" van de Konica Minolta's. Gelukkig wordt dat nog steeds gratis verholpen. Alleen krijg je daar de wachttijd van 6 tot 8 weken, er gratis bij......
Goed iets mindere foto's dus en duidelijk meer ruis, maar goed we waren ook wel weer verwend met de kwaliteit van de spiegelreflex. Hopelijk over een maandje of wat de camera weer terug :)
Smokey

Re: Mr. Dj M. --> Nieuwtjes...

Bericht door Smokey »

Mooie gevarieerde aanwinsten. ben benieuwd naar de foto`s die nog komen gaan!!!

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
rpi

Bericht door rpi »

Ik zie nu net pas de Otto Alpines, maar wat een ongelooflijk schitterende modellen zeg :drool: :worshippy:

En erg Censuur dat mensen je laten zitten met hun bestelde auto's :evil:
tom

Bericht door tom »

Da's weer bijzonder spul! :thump_up:
turbo_fred

Bericht door turbo_fred »

Mooie Otto models update. Vooral die 205 GTI Griffe en de 5 Lauréate Turbo zijn mooi ! :worshippy:

Ben ook benieuwd naar de "vitrine bakken". :thump_up:
Bugatti Veyron

Bericht door Bugatti Veyron »

Ziet er goed uit! :drool: Ben benieuwd naar de foto's.
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

corvette :thump_up:
rudie20vt
Schaal: 1:43

Bericht door rudie20vt »

heerlijke update en de gele met aanhanger is echt gaaf.
Afbeelding
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Vette updates! Die Mustang is echt een gangsterbak :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Mr. Dj M.

Re: Mr. Dj M. --> Alpine A610 + Renault Safrane

Bericht door Mr. Dj M. »

Zo de foto's van de voorgaande modellen houden jullie natuurlijk nog steeds te goed, maar ik wilde de Otto modellen van oktober toch echt even laten zien.
De spiegelreflex is natuurlijk nog niet terug en ook waren de penlites allemaal leeg, dus dit keer zelfs het echte compactje moeten gebruiken. Af en toe met wat hulp van boven voor de belichting, maar zoveel gat in de bewolking was er helaas niet.

Allereerst doen we de Alpine. De laatste Alpine die er tot nog toe is geweest en het is al weer even geleden, maar toch ziet de auto er nog steeds fantastisch uit en best wel modern. De klaplampen veraden echter wel een beetje zijn leeftijd, maar zeker in dit lekkere gele kleurtje oogt het model wat mij betreft als een echte tijdloos ontwerp. Ook de afwerking van deze Alpine is weer prima voor elkaar, strakke details en dat geld ook voor de lak. Als bonus staat er nog het mooie ronde getal 200 op de bodemplaat :)
---- Alpine A610 ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Dan de Safrane. Een niet al te sprekende auto als het gaat om het uiterlijk. Nee het is een wolf in schaapkleren, deze biturbo!
Qua afwerking steld deze Otto me echter teleur. Hij zat in een doos van het nieuwere type. Daarin werden tot nog toe eigenlijk alleen maar perfecte modellen afgeleverd, zoals de Clio V6, de 306SI en de Alpine A106. Deze Safrane heeft zoals de eerste Otto's last van lijm langs de ramen en ook lak en andere details zijn gewoon net niet zo strak als we een beetje gewend waren met de huidige modellen. Zo zijn de achterlichten op één exemplaar na net niet de juiste kleur rood, te doorzichtig of zijn de inkepingen van de achteruitrijverlichting niet meer zichtbaar.
Ook de wielen vind ik niet heel netjes, hier en daar wat braampjes en mijn exemplaar staat niet helemaal lekker recht op z'n wielen. Rechtsvoor zit de verlijmde verbinding van de as, die het wiel op de juiste hoogte moet vasthouden, er gewoon niet (meer) en linksachter staat ook net wat te laag.

Het meest vreemde blijft echter de lakken van deze modellen. Van de zes exemplaren die er hier waren, waren er vijf donker zoals het hoord. Eentje daarvan was nog net een heel klein tikkeltje donkerder, maar dat is nauwelijks zichtbaar. Exemplaar nummer zes was echter duidelijk lichter! Het klopt niet, maar ik vond het wel mooi aangezien het blauw daardoor wat beter naar voren komt, dus heb dat exemplaar gekozen. Wellicht dat de body van een prototype afkomstig is? Die kunnen natuurlijk nog prima bruikbaar zijn, maar deze was dus niet in de correcte kleur gespoten.
Een vergelijkende foto zal ik nog eens maken, maar voor nu de shoot met alleen deze Safrane :thump_up:
---- Renault Safrane (Biturbo) ----

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ps. Ik kan jullie alvast verklappen dat er nog het één en ander aan staat te komen. Afgelopen week namelijk een mooi pakketje van Modelissimo ontvangen :mrgreen:
gijs

Bericht door gijs »

mooi spul hoor!! Wil hem zelf ook wel hebben,maar heb even een stop ingelast want in Houten heb ik ook flink m,n best gedaan!
http://s933.photobucket.com/albums/ad17 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Hoeveelste Alpine is dit nu eigenlijk al? :mrgreen:
Franse auto's zeggen me over het algemeen net zoveel als een rolletje plakband, maar die safrane bi-turbo ziet er behoorlijk lekker uit :drool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Scapa888

Bericht door Scapa888 »

Ondanks het beperkte materiaal weer erg goed foto werk! De kleur geel van de eerste staat hem erg strak! Voorkeur gaat uit naar de Safrane :P
Wat een uberbak is dat zeg. Heerlijke wolf in schaapskleren :cool:
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Mooie aanwinsten :worshippy:

Zowel de Safrane als de Alpine kunnen mij bekoren :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Plaats reactie