Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Via een ander forum kreeg ik de tip dat Action de tijdschrift modellen van Michelin in de verkoop had. Voor mensen met een Franse straatauto tik, is dit super!!! De prijs.............2 euro 69
Peugeot 202
Verder heb ik nog een Estafette gezien en enkele oude Citroens.
Kijk de heer P heeft eerst zelf vast ingeslagen en komt dan het nieuws vertellen Leuk om te weten zal hier ook gaan kijken, zitten wel enkele leuek modellen voor onze collectie's bij
oke, vandaag na school eens gaan kijken in de action , hier kosten ze 2,79 , maar ik zou hier graag een beetje handel mee drijven , kan ik ze doorverkopen aan 7,5/stuk? (denk aan 2dehands, kapaza etc... ??? )
bedankt
groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
Zo heb er net 2 gekocht ze hadden ze bij mijn Action niet allemaal liggen. En het zijn geworden........ Renault Fourgonnette 300kgs.
Peugeot J7 "Pneu X"
Alleen die Peugeot heeft driehoekige vijsjes, en ik weet niet hoe ik die los krijg.
Ze zijn trouwens mooi gedetailleerd joh!!
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
zien er nog best aardig uit die autootjes, ik zag ze net staan bij de nieuwe action winkel in almere
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)