Die Citroën 2CV AK is ook erg fraai trouwens. Helaas was-ie niet te vinden bij mijn plaatselijke Action, wel een paar andere Michelins gescoord.
chummy dj schreef:Heeft iemand deze auto in zijn vitrine,zelf heb ik dit nog nooit gezien..
Zimp - Zagato Hillman Imp
Tripoux, wat een geweldige site zegtripoux schreef:Ook hier nog weer eens een lans breken voor onze Franse medeverzamelaar Trebor Yles.
Hij schrijft wekelijks een blog met daar foto's een verhaaltje (wel Frans...) en een beoordeling van een 1:43 model.
Erg leuke en sfeervolle dioramafoto's. Hieronder wat van zijn foto's.
Zie http://collection43.over-blog.com/
tripoux schreef:Zo, weer genoeg omlijsting bij dit geweldige topic, dat al weer ruim 3 jaar in de lucht is, meer dan 70.000 keer is bekeken en richting de 6000 berichten en 385 pagina's gaat. Het voorziet in een behoefte, Straatauto!
Het is ongetwijfeld een film van anderhalf uur. Echt Tati. Beetje absurd, soms traag, maar altijd genoeg te kijken.freeroad schreef:Zo heb efe een paar stukjes van de film bekeken. Maar was dit een volledige film, want het is allemaal best grappig. Zoja..ga ik hem even downloaden. Want dit vind ik echt geweldig!