Gouden tip, ga naar de Action voor Michelin serie
Re: Gouden tip, ga naar de Action voor Michelin serie
Ik zag slechts een groot gapend gat op de plek waar ze gestaan moesten hebben bij de Action in het Veluwse Epe.
Maar goed, ik had slechts belangstelling voor de Citroën C35 (die er geloof ik niet bijzit) en het grijze Citroën U-vrachtwagentje.
Maar goed, ik had slechts belangstelling voor de Citroën C35 (die er geloof ik niet bijzit) en het grijze Citroën U-vrachtwagentje.
Vandaag nog even hier wezen kijken, er lag alleen nog een Peugeot 202.
Ik had meer geluk,12 modellen gekocht... 

bij ons zijn ze niet zo in trek
, dus meer voor mij 

groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
- SuperCars
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Me moeder gaat morgen naar de stad.
En heb gevraagd of ze dan even naar de Action gaat
Hopelijk nog veel soorten.
Want dat koop ik voor 25 euro voor me volgende diorama
En heb gevraagd of ze dan even naar de Action gaat

Hopelijk nog veel soorten.
Want dat koop ik voor 25 euro voor me volgende diorama

Er proberen intussen al aardig wat mensen rijk te worden aan deze Michelins op MP.
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Helaas wel ja, terwijl ik toch nog wat modellen van deze reeks wil hebben.tripoux schreef:Er proberen intussen al aardig wat mensen rijk te worden aan deze Michelins op MP.
Rijk niet hoor,want alle modellen die ik ooit kocht gaan nooit meer de deur uit....

- thebulldog
Ik snap niet dat bepaalde mensen hier leuk komen melden dat ze de modellen kopen voor de handel
als je blij moet zijn met max €3 winst dan ben je wel erg triest in mijn ogen, op internet zijn deze modellen los te koop voor €6 dus sterkte met winst maken op deze modellen.
Ik heb er gelukkig zeg 12 gevonden uit deze serie en ga zeker vaker kijken of er nog nieuwe binnen komen als er mensen zijn die ik kan helpen dan hoor ik het wel ik beloof niks maar kom ik ze tregen dan wil ik ze graag voor de medeverzamelaar kopen en verzenden geen enkel probleem en nee ik wil er GEEN winst op maken ik verkoop ze voor de prijs waar ik ze voor kan kopen.
Dus zoek je nog iets ik heb de Action zowat om me hoek zitten en 1 op een kleine 5 min met de fiets, laat het maar weten en ik zal kijken.
Mvg,

Ik heb er gelukkig zeg 12 gevonden uit deze serie en ga zeker vaker kijken of er nog nieuwe binnen komen als er mensen zijn die ik kan helpen dan hoor ik het wel ik beloof niks maar kom ik ze tregen dan wil ik ze graag voor de medeverzamelaar kopen en verzenden geen enkel probleem en nee ik wil er GEEN winst op maken ik verkoop ze voor de prijs waar ik ze voor kan kopen.
Dus zoek je nog iets ik heb de Action zowat om me hoek zitten en 1 op een kleine 5 min met de fiets, laat het maar weten en ik zal kijken.
Mvg,
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ik zoek er nog een paar, het Renault 4 busje en de Citroen Mehari wil ik nog wel. Als je die toevallig tegenkomt moet je het maar even zeggen.thebulldog schreef:Ik snap niet dat bepaalde mensen hier leuk komen melden dat ze de modellen kopen voor de handelals je blij moet zijn met max €3 winst dan ben je wel erg triest in mijn ogen, op internet zijn deze modellen los te koop voor €6 dus sterkte met winst maken op deze modellen.
Mvg,
En ik stem met je in, ik begrijp die mensen niet. Die daar dan €3,- winst op willen maken.

Ik ben benieuwd of dit een eenmalige voorraad is of dat er nog een lading komt. Zou zomaar kunnen dat ze hierna op zijn...
- Jolly Club
Grappig fenomeen dat iedereen zo hebberig wordt als de Action goeijkope modelletjes in de reclame heeft...
Ze hebben ze goedkoop in kunnen kopen omdat er veul teveul gemaakt zijn en bijna niemand ze wilde, nu kost het geen drol meer en heeft iedereen inene een rubber-fetish.
Ze hebben ze goedkoop in kunnen kopen omdat er veul teveul gemaakt zijn en bijna niemand ze wilde, nu kost het geen drol meer en heeft iedereen inene een rubber-fetish.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
@ Jolly club,
tja voor nog geen 3 euro kan je dat niet laten liggen vind ik,als je kijkt hoe ze zijn afgewerkt.
En wat de hoeveelheid betreft van een model,dat maakt mij niet uit hoor...als echte verzamelaar..
tja voor nog geen 3 euro kan je dat niet laten liggen vind ik,als je kijkt hoe ze zijn afgewerkt.
En wat de hoeveelheid betreft van een model,dat maakt mij niet uit hoor...als echte verzamelaar..
Ik heb er ook nog een paar kunnen bemachtigen. Bij de Action in Heerlen lagen er nog veel! 
Leuke modellen!

Leuke modellen!
Ik heb eerder leuke modellen aangeschaft bij de Action. Soms hebben ze dingen waar je voor dat geld wel iets leuks mee kunt, zoals verbouwen. Ik had al een keer zo'n Michelin-model gekocht (met 5 euro ook niet bepaald duur) maar voor deze prijzen hoef ik er minder lang over na te denken.
Nou nog zo'n rare schroevendraaier...
Nou nog zo'n rare schroevendraaier...