Heb je heul niet nodig. Gewoon een platte kop, en dan hard drukken. Lukte mij ook!tom schreef:Nou nog zo'n rare schroevendraaier...
Gouden tip, ga naar de Action voor Michelin serie
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Re: Gouden tip, ga naar de Action voor Michelin serie
Zo heb ik het ook gedaan ja.freeroad schreef:Heb je heul niet nodig. Gewoon een platte kop, en dan hard drukken. Lukte mij ook!tom schreef:Nou nog zo'n rare schroevendraaier...

ben er vandaag nog eens 2 gaan halen (voor mezelf... )
een J5 met zo'n bootje op
en zo een fiatje met een groot michelin mannetje op 
een J5 met zo'n bootje op

groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
Hoi Tom bedankt voor de info. Maar dat zijn best goede modellen voor een dergelijke prijs.tom schreef:Altaya/Ixo.
Vini Vidi Vici
Dat zijn het ook. Meestal heeft de Action cheapo spul van Cararama en Rastar staan, zit ook wel eens wat leuks tussen maar qua detail kan het zich niet meten met deze modellen. Ik vond de Michelin-collectie voor onder een tientje leuk, voor nog geen drie euro is het geweldig.
- thebulldog
Sinds vandaag hebben ze in Rotterdam weer een nieuwe lading gekregen dus als mensen nog willen ze zijn er weer (in de 2 rotterdamse winkels).
@Freeroad het Renault 4 busje en de Citroen Mehari stonden er niet, heb er zelf wel weer 5 nieuwe bij
zit nu op 17 
@Freeroad het Renault 4 busje en de Citroen Mehari stonden er niet, heb er zelf wel weer 5 nieuwe bij

Zo, weer even een berichtje op het bijna-gratis-graai-topic.
Ook ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan, hoewel ik eigenlijk met name 1:18 verzamel.
De 2 J7 busjes en het Citroën U23 vrachtwagentje.
Daar houd ik het ook bij.
In de Action Zwolle (Assendorperstraat) hadden ze nog een blauwe J7, 2 Citroëns AK400, een Renault Juvaquatre, een simca 5 en een paar Citroëns C4 (de jaren 30-variant dan wel te verstaan). Action Nunspeet had ook de Juva, de Simca 5, een Morris Cowley en een C4 op voorraad.
Ook ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan, hoewel ik eigenlijk met name 1:18 verzamel.
De 2 J7 busjes en het Citroën U23 vrachtwagentje.
Daar houd ik het ook bij.
In de Action Zwolle (Assendorperstraat) hadden ze nog een blauwe J7, 2 Citroëns AK400, een Renault Juvaquatre, een simca 5 en een paar Citroëns C4 (de jaren 30-variant dan wel te verstaan). Action Nunspeet had ook de Juva, de Simca 5, een Morris Cowley en een C4 op voorraad.
Prettig overigens dat dit topic gewoon kan, zonder opmerkingen over commerciële berichten.
Ik heb in het verleden wel eens moeilijk lopen doen om mensen te laten weten dat je ergens koopjes kon vinden zonder de naam van de winkel te noemen.

2,69 euro kun je ook nauwelijks een commerciële prijs noementom schreef:Prettig overigens dat dit topic gewoon kan, zonder opmerkingen over commerciële berichten.Ik heb in het verleden wel eens moeilijk lopen doen om mensen te laten weten dat je ergens koopjes kon vinden zonder de naam van de winkel te noemen.

Trouwens: is ook het noemen van een modelautomerk niet commercieel?
Ik kocht vandaag in een groot goedkoop warenhuis met een actieve naam onderstaande 3 modellen.

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ik zie er eentje die ik ook heb. De meest rechtse! 

hehe , diet met het bootje heb ik vandaag ook gekogt 

groeten Jeroen
Ik hoop dat ze nog modellen gaan binnen pakken...dus hopelijk houden we mekaar hier op de hoogte,want zelf had ik nog nooit in zo een Actieve winkel geweest....
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
morgen ook maar s gaan kijken bij de actieve winkel 2 plaatsen verderop of ze ze nog hebben liggen en kijken of ik dar nog een paar leuke renaultjes kan weghalen
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Idd, ik verzamel geen 1:43 en zeker geen franse auto's maar dit is wel mooi spultom schreef:Dat zijn het ook. Meestal heeft de Action cheapo spul van Cararama en Rastar staan, zit ook wel eens wat leuks tussen maar qua detail kan het zich niet meten met deze modellen. Ik vond de Michelin-collectie voor onder een tientje leuk, voor nog geen drie euro is het geweldig.
Vini Vidi Vici
- SuperCars
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik heb 6 modelletjes kunnen kopen..
Misschien vandaag nog maar eens kijken.
En wat dubbele kopen dan maar
Of kunnen we hier misschien ruilen?
Misschien vandaag nog maar eens kijken.
En wat dubbele kopen dan maar

Of kunnen we hier misschien ruilen?