Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door FordMustangGT »

Vanmiddag dan ook maar de NFS Hot Pursuit Demo gedownload. Vet spel, zowel het politie- als het racegedeelte gespeeld. En straks in het complete spel, Veyron Policecar of niet, ik ga met de Crown Victoria Police Interceptor op pad :D In de demo de Nissan 370Z Policecar ook mooi links laten staan :mrgreen:
...Hmm, ik denk dat ik dit spel ook maar pre-order, kan nog wel voor GT5 aan denk ik :think:

EDIT

Ik kijk net wat rond op de site van NFSHP, en yes, de nieuwe Police Interceptor zit er in :politie:
Afbeelding
Afbeelding
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Stomme mensen van Xbox live :evil:
Als je de demo van NFS Hot Pursuit wilt downloaden krijg je een melding dat het alleen voor mensen met Xbox Live Gold is :wall:
Maarten
Afbeelding
Flickr
freeroad
Schaal: 1:50
Contacteer:

Bericht door freeroad »

Maarten Mercedes schreef:Stomme mensen van Xbox live :evil:
Als je de demo van NFS Hot Pursuit wilt downloaden krijg je een melding dat het alleen voor mensen met Xbox Live Gold is :wall:
Heb jij dat niet dan. Ikke wel geloof dat het even duur is. Maar ik heb Gold omdat, ik alleen maar gold kon nemen door me internetprovider. Ik zal mijn nickname ook efe opzoeken.
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Maarten Mercedes
Contacteer:

Gold kost me €7,- per maand of €60,- per jaar. In de zomervakantie koop ik meestal 2 maand.
Heb nu Silver, dan kun je alle functies van Live gebruiken behalve online gamen. (en de NFS demo spelen :evil: )
Maarten
Afbeelding
Flickr
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Maarten Mercedes schreef:Gold kost me €7,- per maand of €60,- per jaar. In de zomervakantie koop ik meestal 2 maand.
Heb nu Silver, dan kun je alle functies van Live gebruiken behalve online gamen. (en de NFS demo spelen :evil: )
Klopt, had ik ook met de Fifa 11 demo.. moet je beslist gold voor hebben om hem te downloaden. Vind ik dan weer een beetje jammer als je gold net afgelopen is. Ik bestel gold altijd via internet, veel goedkoper en meestal instant in je mailbox (als je betaald hebt via paypal).
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Maarten Mercedes
Contacteer:

zipperscales schreef:
Maarten Mercedes schreef:Gold kost me €7,- per maand of €60,- per jaar. In de zomervakantie koop ik meestal 2 maand.
Klopt, had ik ook met de Fifa 11 demo.. moet je beslist gold voor hebben om hem te downloaden. Vind ik dan weer een beetje jammer als je gold net afgelopen is. Ik bestel gold altijd via internet, veel goedkoper en meestal instant in je mailbox (als je betaald hebt via paypal).
En de demos van de oninteressante spellen kun je wel gewoon downloaden :x
Ik vind het trouwens raar dat Microsoft nog steeds niet beloten heeft om het gratis te maken, wat het weerhoudt heel veel mensen ervan een Xbox te kopen. Ik hoor op school veel mensen die toch maar voor een Playstation gaan nu die veel goedkoper is geworden en om het gratis online gamen. Misschien moeten de marketing-bobo's bij Microsoft zichzelf toch eens achter den figuurlijke oortjes krabben :D
Maarten
Afbeelding
Flickr
freeroad
Schaal: 1:50
Contacteer:

Bericht door freeroad »

Helemaal gelijk in maarten, heb eigenlijk sinds April Xbox Live niet meer betaald. Omdat ik er efe geen zin in had. Ik kan nu nog wel op msn enzo via m'n Xbox. Maar dats omdat hij gewoon nog in de internet aangesloten zit. Ik w8 wel lekker totdat ze het gratis maken.
Ik heb ook nog efe een vraagje.
Kan je met de Xbox 360 Elite& Xbox 360 Slim&lite Xbox live doen. Dus multiplayer tussen de Slim&Lite en één 360 Elite. Want Bjorn (waarmee ik deze account deel) krijgt een Slim&Lite, En ik heb de Elite. alvast bedankt
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Maarten Mercedes
Contacteer:

freeroad schreef:Helemaal gelijk in maarten, heb eigenlijk sinds April Xbox Live niet meer betaald. Omdat ik er efe geen zin in had. Ik kan nu nog wel op msn enzo via m'n Xbox. Maar dats omdat hij gewoon nog in de internet aangesloten zit. Ik w8 wel lekker totdat ze het gratis maken.
Ik heb ook nog efe een vraagje.
Kan je met de Xbox 360 Elite& Xbox 360 Slim&lite Xbox live doen. Dus multiplayer tussen de Slim&Lite en één 360 Elite. Want Bjorn (waarmee ik deze account deel) krijgt een Slim&Lite, En ik heb de Elite. alvast bedankt
Ja dat kan gewoon!

Microsoft is dan wel wee zo flauw geweest om het nieuwe Kinect alleen te late werken op de nieuwe Slim. Het is software matig geblokkeerd voor de oudere concoles. (Core, Premium, Arcade, Pro & Elite) Ik heb nog een Premium met 20GB, toendertijd het topmodel :P Deze is inmiddels al een keer weggeweest ter reparatie, red light syndrom, viel buiten de 2 jaar garantie, maar Microsoft s verplicht om het te maken omdat het een fabricagefout was. Ze hebben ook diverse rechtzaken uit moeten zitten met dit probleem :lol: Een schadepost van miljoenen voor Microsoft :dance:
Maarten
Afbeelding
Flickr
FordMustangGT

Ik ben blij dat PSN gewoon gratis is. Bij de Xbox kocht ik wel steeds een jaar online, maar relatief gezien speelde ik veel te weinig online voor dat geld. Maar ik moet zeggen dat ik het online nu wel meer aan het ontdekken ben. Bij de Xbox moest ik steeds een dikke internetkabel dwars door kamer leggen, maar met de PS3 is het gewoon draadloos, dus ga je ook ff sneller online spelen.

Ik heb trouwens ook maar net NFS HP gepre-ordered :cool:
Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

:dance: online kun je ook je autolog gegevens bekijken en zien wie sneller dan je is :mrgreen:
http://hotpursuit.needforspeed.com/autolog

Heb daar ook maar even een mooi plaatje aan het account toegevoegd ;)

Is het straks mogelijk mensen die de Xbox/PC versie hebben hier ook toe te voegen en kijken wat hun beste tijden zijn?
FordMustangGT

Harm-Jan schreef::dance: online kun je ook je autolog gegevens bekijken en zien wie sneller dan je is :mrgreen:
http://hotpursuit.needforspeed.com/autolog
Of wie juist langzamer dan je is, zoals een ene Harmjan :whistle:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Afbeelding

Ziet er al smakelijk uit :D
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

FordMustangGT schreef:Of wie juist langzamer dan je is, zoals een ene Harmjan :whistle:
Haha, ja das een lastig tijd die je in de politiewagen hebt neergezet.

Maar in de gewone wagen heb ik je net verslagen ;)
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Eindelijk is ie er dan, de langverwachte patch voor F1 2010 voor de PS3 en de PC. De Xbox gamers moeten nog even wachten op goedkeuring van Microsoft

changelog:
We wisten vorige maand al te melden dat er een patch in de maak is voor F1 2010, maar dat dit nog wel even kon duren. Codemasters heeft vandaag na een maand wachten dan toch eindelijk goed nieuws.

De patch voor de PlayStation 3 versie van F1 2010 is eindelijk vrijgegeven en zal worden aangeboden als update wanneer je het spel opstart terwijl je internetverbinding hebt. Codemasters heeft tevens laten weten dat de patch voor de Xbox 360 nog niet is goedgekeurd door Microsoft, maar dat ook dit niet lang meer kan duren.

De bug fix ziet er als volgt uit:

1. Beschadigde Save games - Er waren bij verschillende gebruikers problemen dat de save game beschadigd raakte, dat is opgelost.

2. AI die niet de pit in ging tijdens een droge race wanneer er een verplichte pit stop nodig was - deze bug is verholpen

3. Spelers die te lang in de pit werden gehouden door de lollypop man - De lollypop man is nu slimmer en zal je eerder weg laten gaan

4. Het aantal lekken banden is terug gedraaid

5.Pit-stop lock-ups - verholpen, er waren problemen dat de pit crew niet aan je team maat zijn auto ging werken waardoor jij vast kwam te staan.

6. Automatisch updaten van je race strategie is verbeterd - als je een race strategie halve wegen de race veranderde(van option banden naar prime door snel keuze menu) werd dit niet door gevoerd, dat is nu wel het geval

7. Eerste ronden wordt nu wel correct geteld.

Tevens hebben we ook verbeteringen door gevoerd die jullie hebben door gegeven hier een lijst met verbeteringen/veranderingen:

1. OSD is aangepast - het laat nu de split tijden zien dan het gat naar de race leider

2. AI krijgt nu meer schade - ook veranderd hun handeling nu veel meer, als een AI schade krijgt zal hij ook langzamer rijden(hoe meer schade hoe moeilijker het voor de AI wordt om je bij te houden)

3. Als je vanuit de pits een "flying lap" selecteerde ging de AI niet altijd aan de kant - dit is nu heel erg verbeterd.

4. Er zijn kleine tweakes door gevoerd voor de Force Feedback van sommige stuur wielen

5. Weer systeem is verbeterd - de handeling van de auto en de AI is nu nog beter en het kan nu nog natter worden op de baan tevens zijn de banden sporen die je na laat in het water nu beter zichtbaar

6. Het schade model is verbeterd - je krijgt nu meer zichtbare schade bij een kleinere botsing

7. In time trail wilde het nog wel is gebeuren dat je te snel een invalidated lap tijd kreeg, dit is nu ook minder

8. De AI behaviors op de baan is verbeterd - er waren problemen dat de AI niet realistisch reed waardoor soms slechtere rijders podium kregen.
Bron
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ben verstokte single-player met geen enkele behoefte aan online gamen. Zijn dergelijke patches ook te downloaden en te installeren zonder je console aan het interweb te knopen ?

Zeg maar: downloaden op de 386 of de breedbeeldlaptop -> usb stick -> console :?: :think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie