Alleen is een Audi naar mijn mening vrij rustig gestiled BEHALVE die grille. Vind het bij de Metropolis gewoon meer in balans. En welk model heeft er eigenlijk nu niets een deel wat doet denken aan een ander model? Er zijn gewoon zoveel modellen (geweest) dat dat zo'n beetje onvermijdelijk is. Zolang het geheel maar een eigen gezicht heeft wat mij betreft!tom schreef:Grappig, Audi wordt hier voortdurend afgezeken maar die 'prachtige' Citroën heeft een grill die verdacht veel wegheeft van de Single Frame grill. De achterkant, vooral de opliggende kofferdeksel en doorlopende achterlichten met strepen erin, zijn zwaar geïnspireerd op BMW...
1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Je hebt gelijk Tom.tom schreef:Grappig, Audi wordt hier voortdurend afgezeken maar die 'prachtige' Citroën heeft een grill die verdacht veel wegheeft van de Single Frame grill. De achterkant, vooral de opliggende kofferdeksel en doorlopende achterlichten met strepen erin, zijn zwaar geïnspireerd op BMW...
Die voorkant ziet er inderdaad niet uit

Alleen vanaf de spatborden wordt het wel spannend en sexy. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een C4 is dit wel een spannende auto.
Even langs die lelijke voorkant kijken en er is een mooie wagen neergezet door Citroen.

Dit is wel een erg fijne hoek met echt eigen lijnen en kenmerken.
Na de C6 en de huidige C5 laat Citroen zien dat grote auto's ontwerpen hen wel goed afgaat wat mij betreft. Een mooi en bescheiden grilletje er op en de auto is af

lijkt me sterk op Darth Vader op 4 wielen deze Citroen 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

- Jolly Club
Onderhuidse veranderingen zullen de auto vast goed doen, maar de buitenzijde had men wat mij betreft ongemoeid mogen laten.
Een van de weinige Amerikanen waar ik vrolijk van word, hoe fout ook... maar die neus die men d'r nu op geboetseerd heeft (met de VW koplampen als absoluut dieptepunt) doet mijn kacheltje niet ontbranden.
Een van de weinige Amerikanen waar ik vrolijk van word, hoe fout ook... maar die neus die men d'r nu op geboetseerd heeft (met de VW koplampen als absoluut dieptepunt) doet mijn kacheltje niet ontbranden.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wordt het nu technisch een E-Klasse van twee in plaats van drie generaties terug?
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Beetje jammer inderdaad, vond de laatste uitvoering de hedendaagse gangster auto. Wat ze er nu van gebrouwen hebben vind ik maar een beetj lauw.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
-
- Moderator
Beetje een anonieme auto op deze manier. Jammer.
De gangsters op de foto staan er ook wat verveeld bij.zipperscales schreef:Beetje jammer inderdaad, vond de laatste uitvoering de hedendaagse gangster auto. Wat ze er nu van gebrouwen hebben vind ik maar een beetj lauw.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Het achterwerk van de 300C gaat nog wel maar de neus is echt te lief geworden. Dit zal alles te maken hebben met het nieuwe beleid van Fiat. De 300C zal waarschijnlijk in Italië op de markt komen als Lancia. Alle Lancia's hier krijgen waarschijnlijk Chrysler badges. Het is jammer van het merk Lancia want dat is nu een beetje aan het doodbloeden 

Los van het feit dat die wat `braver` is geworden, vind ik het zeker geen verkeerde auto 

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Idd Kyosho ik vind het nog steeds een geyle bak 

jepmichel26 schreef:Idd Kyosho ik vind het nog steeds een geyle bak