De collectie van Bart **15-09**

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Jolly Club schreef:Ziet er inderdaad een stuk mooier uit dan de BMW's Bart, misschien moesten ze er even een beetje inkomen.....dikke drol die Coronel, maar zijn Alfa is dik in orde :clap:

Wat dan :?: Die humor van hun vindt ik geweldig. Kom ze regelmatig tegen op de kartbaan, en het is dan altijd feest daar hoor :dance:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Hele mooie wagen Bart, veel plezier ermee. Model is inderdaad netjes afgewerkt :thump_up:
Afbeelding
Executive

Bericht door Executive »

Ziet er idd erg mooi uit.... :thump_up:
Afbeelding
W-J

Bericht door W-J »

Mooie aanwinst Bart :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik zeg ook niet dat ik ze ken...sterker nog, heb ze nog nooit ontmoet, wel eens Tim aan de telefoon gehad trouwens :mrgreen:

Maar ik vind met name Tom nogal eigenwijs overkomen op TV :shifty:

Maar ze kunnen in 'real life' natuurlijk altijd meevallen :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Bart, jouw collectie "dutch drivers" begint echt indrukwekkende vormen aan te nemen. :worshippy:
Die Hezemans Porsche en Coronel Alfa zijn watertandend lekker om te zien! :drool:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ja ik laatst een overzicht gemaakt. Daaruit bleek dat ik al een heleboel auto's van de Nederlanders heb. Daarom heb ik besloten hiermee verder te gaan, en andere te verkopen. Heb de laatste tijd veel voor een mooie prijs kunnen kopen, dat is mijn voordeel. Heb alleen de volle pond moeten betalen voor de Red Line en de Volvo van Lammers.

Maar goed, dit wordt de nieuwe richting. Daarnaast blijk ik nog wel de wagens van Schneider sparen, en wagens die ik mooi vind. :wink:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Nederlanders in de autosport zijn er inderdaad genoeg te vinden, DTM, F1, de kleinere klassen en natuurlijk Le Mans. Daar kan je nog wel ff mee voort. Er zijn ook veel handbouw modellen, dus is het de vraag hoever je ermee komt. Je zou eens naar Haarlem moeten gaan daar hebben ze een vitrine vol met Nederlanders. Maar schrik niet van het prijskaartje.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik heb wel zoiets dat ik niet alles wil/kan hebben. Daarvoor zijn er gewoon te veel. Maar zoals alle Dome's sparen vindt ik dan wel weer leuk, maar zoals de DTM koop ik maar 1 auto van Huisman voorlopig (zijn er 3 totaal). Anders wordt het wel heel prijzig. En mocht ik ooit de jackpot winnen, dan komen ze er allemaal.
Bracer

Bericht door Bracer »

Prachtig die Alfa, Bart :thump_up: komt deze er ook van Phil Bastiaans 2004? :mrgreen:
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

De wagen van Bastiaans komt ook nog, is alleen 2003 seizoen :wink:
Bracer

Bericht door Bracer »

Dan moeten ze een beetje voort maken he :wink: Ik ben toen op Zandvoort wezen kijken toen hij genoeg punten binnen haalde om beslist kampioen te worden (2004 dan he :mrgreen: ) en wat een mooie bakken :drool:
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

En alle Dome's zijn nu binnen. Ging erg snel moet ik zeggen. Heb 2003 nr.15 bij Frank gekocht, en de rest heb ik voor een mooie prijsje op Ebay gekocht :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

jammer dat ik er niet zoveel van ken, zie precies drie dezelfde :P
maar zijn zeker mooie modellen :thump_up:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik vind het nog steeds leuke modellen :thump_up: . Alleen stom dat die chinezen Le Man's schrijven :doh:.
Plaats reactie