Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jolly Club schreef:Ziet er inderdaad een stuk mooier uit dan de BMW's Bart, misschien moesten ze er even een beetje inkomen.....dikke drol die Coronel, maar zijn Alfa is dik in orde
Wat dan Die humor van hun vindt ik geweldig. Kom ze regelmatig tegen op de kartbaan, en het is dan altijd feest daar hoor
Bart, jouw collectie "dutch drivers" begint echt indrukwekkende vormen aan te nemen. Die Hezemans Porsche en Coronel Alfa zijn watertandend lekker om te zien!
Ja ik laatst een overzicht gemaakt. Daaruit bleek dat ik al een heleboel auto's van de Nederlanders heb. Daarom heb ik besloten hiermee verder te gaan, en andere te verkopen. Heb de laatste tijd veel voor een mooie prijs kunnen kopen, dat is mijn voordeel. Heb alleen de volle pond moeten betalen voor de Red Line en de Volvo van Lammers.
Maar goed, dit wordt de nieuwe richting. Daarnaast blijk ik nog wel de wagens van Schneider sparen, en wagens die ik mooi vind.
Nederlanders in de autosport zijn er inderdaad genoeg te vinden, DTM, F1, de kleinere klassen en natuurlijk Le Mans. Daar kan je nog wel ff mee voort. Er zijn ook veel handbouw modellen, dus is het de vraag hoever je ermee komt. Je zou eens naar Haarlem moeten gaan daar hebben ze een vitrine vol met Nederlanders. Maar schrik niet van het prijskaartje.
Ik heb wel zoiets dat ik niet alles wil/kan hebben. Daarvoor zijn er gewoon te veel. Maar zoals alle Dome's sparen vindt ik dan wel weer leuk, maar zoals de DTM koop ik maar 1 auto van Huisman voorlopig (zijn er 3 totaal). Anders wordt het wel heel prijzig. En mocht ik ooit de jackpot winnen, dan komen ze er allemaal.
Dan moeten ze een beetje voort maken he Ik ben toen op Zandvoort wezen kijken toen hij genoeg punten binnen haalde om beslist kampioen te worden (2004 dan he ) en wat een mooie bakken
En alle Dome's zijn nu binnen. Ging erg snel moet ik zeggen. Heb 2003 nr.15 bij Frank gekocht, en de rest heb ik voor een mooie prijsje op Ebay gekocht