straatauto schreef: ... Dan maar een Brits duo dat ik al minstens een jaar heb klaar liggen voor publikatie.
De loodzware Morris Oxford van Pathfinder stamt nog uit de beginjaren van mijn
verzameling en was destijds een van mijn tópmodellen:
Princess 1800 HL 1975-1981 Vanguards
Morris Oxford 1959-1961 Pathfinder Models (P.F.M.12)
Ik ga bijna altijd naar de beurs in Houten, dus waarschijnlijk ook op 4 december.tripoux schreef:Zijn er nog straatauto-topic-bezoekers, die het voornemen hebben om op 4 december naar de beurs in Houten te gaan?
Inderdaad, het zijn óók zgn. "witmetalen modellen"MB 500 Sec Ronnie schreef:maar eh Pathfinder Models, niet bekend bij mij, is dat qua gewicht te vergelijken met Brooklin Models, enz..
Ook hier maar eens even het idee droppen dat ik in mijn Route Nationale-topic ook geplaatst heb:straatauto schreef:Ik ga bijna altijd naar de beurs in Houten, dus waarschijnlijk ook op 4 december.tripoux schreef:Zijn er nog straatauto-topic-bezoekers, die het voornemen hebben om op 4 december naar de beurs in Houten te gaan?
Tripoux schreef:Mijn idee: een kleine topicmeeting van Straatauto- en Route Nationale-bezoekers op de beurs in Houten.
Als iedereen van te voren zijn Michelin verlanglijstje kenbaar maakt, kunnen we voor elkaar rondkijken.
http://www.tyreplus.co.za/bibman/Bibend ... _a_car.gif