Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
sorry dat ik het zeg hoor maar ik vind die roze ferrari lelijk kwa kleur ,maar het model is prachtig en ik vindt het zonde voor een auto van bijna 350 euro
Jiry97 schreef:sorry dat ik het zeg hoor maar ik vind die roze ferrari lelijk kwa kleur ,maar het model is prachtig en ik vindt het zonde voor een auto van bijna 350 euro
Geen probleem, jij mag gewoon je mening geven en durft ook te zeggen dat je de kleur niks vindt! Respect!!
Één ding is zeker dat we beide het model wel mooi vinden en ik vind deze kleur geweldig en gewaagd bij zo'n stoere wagen ipv altijd maar weer dat rood!!!
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Gisteren zijn we naar Houten geweest en Sinterklaas gespeeld voor mezelf en mijn dochter!!
Heb maar liefst 5 auto's gekocht waarvan hier de eerste foto's zijn, de andere auto's volgen nog...
mustangs zijn altijd goed
laat die andere ook maar komen
grts bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit