oke daar ben ik dan met me update van de NAMAC beurs update en ik vind persoonlijk een mooie afsluiter van het jaar hier.
de beurs is erg geslaagd dit keer met een paar top auto's waar ik al lang naar op zoek was en maar voor een redelijk bedrag nooit aan kon komen.
de eerste een heerlijk 306 maxi.(antoin bedankt)
de tweede is een mooie corolla wrc met een mooie livery, dit is 1 van die modellen die ik voor een redelijk prijs wel in me collectie zou willen en dat lukte dus zateredag 4 dec.
de derde is een xsara wrc die erg goedkoop in handen kreeg omdat de box kapot was maar die gaan toch bij mij de zolder op de dat maakt niet uit.
en heerlijke livery, persoonlijk de mooiste xsara in me collectie.
de vierde is een evo 10 van jasper van der heuvel een erg strake evo 10 en een must have als nederlandse rallyfan.
de vijfde is de eerste polo s2000 in me collectie en een heerlijk model en gekocht bij franstalige belg voor 10 euro.(dus weer een koopje)
mooi model en daar mogen ze er wel meer van maken.
de zesde is een model die net uit is van vittesse en in een oplage van 652 stuks, dus gaaf om te hebben en reedelijk zeldzaam.
er zit een matt lak op en dat maakt het model erg gaaf.
en dan de laatste twee, de eerste van de twee is de solberg focus van monte carlo 1999 en dit model zie je bijna nooit en als je hem ziet is hij niet te betalen ik kreeg deze samen met de andere focus die hier na komt voor 50 euro in handen en dat is echt een koopje.
en dan de laatste waar ik erg trots op ben dat ik hem heb wat deze is bijna niet meer te koop voor een redelijke prijs.
het is de testcar van het ford team voor het seizoen 1999 en in deze wagen hebben een aantal toppers gereden zo als mijn held colin mc rae, peter solberg, radstrom en jean joseph.
dat waren ze en ik denk een heerlijke update en de laaste voor dit jaar 15 jan "11 is er weer een beurs dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor allemaal fijne feestdagen en een gelukig en gezond 2011..
Mvg, Rudie