Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
@Kwiebje: Ik weet nu niet welke juist uitkomen maar als ik ze niet heb ga ik ze mij zeker aanschaffe..
Ik heb wel al sinds vorig jaar gehoord dat de 924 en eerste 911 gingen uitgebracht worden door Minichamps, dus daar kijk ik ook naar uit.
En deze 356B Autobahn Polizei uitvoering heb ik deze week nog bijgekocht, na toch wel een tijdje zoeken..
Prachtig al die Porsches bij elkaar en mooie kasten ook, hoewel ze de ruimte niet optimaal benutten maar wat ruimte tussen de auto's vind ik meestal wel mooi wel lange rijen met foto's zo, kun je ze ook naast elkaar plaatsen of wordt dat niks?
ik geloof echt dat jij zo gek bent als ik ,is het besmetelijk of zo.opgepast zeer gevaarlijk virus op het forum de koop ziekte. doe zo voort ,en binnen kort welkom bij de club van meer dan 1000 wagens
Op mn vorige berichtje een foutje, de rode Boxster is de gewone Boxster, niet de S, die hebbek in het chamagne-zilver.
Bedankt voor de goede commentaren op de modellen en mn vitrinekast, volgende week ga ik er zo een 2de en een 3de ( juist dezelfde ) kast bijkopen.. Dan ga ik ze eiiiindelijk eens allemaal uit de dozen kunnen halen. Of ik ze er allemaal ga inkrijgen is wel een vraagteken, kheb er nu iets meer dan 90 en er kunnen er maximum 30 in een kast vind ik, om te overzichtelijk te houden.. Zoals Bracer al zei: een beetje ruimte vind ik wel mooi.