Het Zwitserse nummerbord zit op een plastic plaatje, het zou kunnen dat het in zn geheel is overgezet, niet?

Ik maak vanavond of morgen nog wat meer foto's van de Beta berlina (Bburago), en de Beta coupe (Mebetoys). Deze laatste is niet compleet, daarom ga ik m ombouwen als de zwarte Beta Coupe 1300 die ik enkele jaren geleden zelf reed.
Ik heb onlangs nog 2 Polistil Ritmo's op de kop getikt, eentje mist een verstraler, maar ik heb nog een sloper zonder ruiten liggen, dus die wordt ook weer compleet.
En ja, waarom zoveel doublures van een bepaald model? Mezelf uitgezonderd, denk ik dat jongeren van toen allemaal meer interesse hadden in een dikke Ferrari, dan in een Fiat 124..... Volgens mij ook de reden dat die Bburago Beta berlina zo moeilijk te vinden is. En auto's die toen iets betekenden in de rallysport, zouden die ook niet veel vlotter over de toonbank gegaan zijn? Desondanks vind je van de 131 weer wel veel modellen... Of heeft het iets te maken met het aantal echte modellen dat je toen in het straatbeeld zag? Moeilijk te zeggen....
Wouter