1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest
Die Renault, wat een slaapverwekkende kar...
- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
tom schreef:Die Renault, wat een slaapverwekkende kar...
Dat krijg je als je 'n luxe 4-deursauto goed wil laten verkopen. Zie Phaeton, E-klasse, A6, enz. Enige die 't nog een béétje anders doen zijn lexus met de IS en Honda met de Accord...

slaapverwekkend, maar het verkoopt..
Renault is niet voor niets wéér het best verkopende merk van 2010.
Zou het ook graag wat spannender zien, maar daar zorgt Renault Sport wel voor (Mégane RS 250, Clio V6,...)
Renault is niet voor niets wéér het best verkopende merk van 2010.
Zou het ook graag wat spannender zien, maar daar zorgt Renault Sport wel voor (Mégane RS 250, Clio V6,...)

- MartinBond
- Contacteer:
Ford goes Aston Martin, de(grille van de) nieuwe Focus Electric:

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Maar hij komt niet naar NederlandMaarten Mercedes schreef:Dan kan je stoppen met hopen, hij is al te bestellen in Frankrijkfreeroad schreef:Hopen dat ze hem niet produceren, want dat raakt mijn Renault hart wel eventjes!

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Toch nog een lichtpuntjefreeroad schreef:Maar hij komt niet naar Nederland

-
- Moderator
Die Renault lijkt erg op een Volkswagen Pagaap. Niet heel erg verfijnd van voren. De achter aanblik is gejat van een Lexus LS.
Jammer weer
Jammer weer

- Jolly Club
Sorry dat ik je weer eens op je ziel raak Oskar, misschien toch nog maar eens goed lezen!Silverarrow schreef: Auto's automatisch mooi vinden omdat er een ster in de grille zit of auto's automatisch niet mooi vinden omdat er een ster inde grille zit... Ik zie het verschil niet.
Keurige argumenten waarom ik zowel de neus als de achterzijde niet fraai vind, wat wil je nog meer?Jolly Club schreef:De objectieve kijker ziet niets anders dan de neus van een 6x4 betonmixert, en de achterzijde die het midden houdt tussen een Dreier -en een Hyundai Coupe.
Als objectieve kijker durf ik overigens best toe te geven wanneer Benz een mooie wagen bouwt hoor... maar ze mogen wel opschieten, ben inmiddels bijna 40 !

Als je een beetje op zou hebben gelet zou je weten dat ik als Fordrijder en -(ex?)liefhebber zo'n beetje ELK model verafschuw wat ze momenteel introduceren. Als ik daarentegen kritiekloos fanboy gedrag zou vertonen zou ik inmiddels vast wel iets geniaals in Kinetic Design ontdekt hebben dacht ik zo..

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Van hetzelfde AnthonJolly Club schreef:Sorry dat ik je weer eens op je ziel raak Oskar, misschien toch nog maar eens goed lezen!Silverarrow schreef: Auto's automatisch mooi vinden omdat er een ster in de grille zit of auto's automatisch niet mooi vinden omdat er een ster inde grille zit... Ik zie het verschil niet.

-
- Moderator
Om de fittie tussen iemand die alles wat nieuws is afkraakt en iemand die daardoor juist alles mooi vindt een nieuwe slinger te geven;

Hyundai Veloster.
Inderdaad, je kan beter met de fiets gaan.
Van voren zaken gejat van Aston Martin en van achter een Megane RS met overgewicht.

En vanaf die perspectief lijkt hij weer op een concept dat Saab een jaar of 3 terug lanceerde.
Oftewel; beter goed gejat dat dit broddelwerk. Oogt massief en tegelijkertijd ook wel goedkoop.
Ze mikken wellicht op de zakelijke markt, maar ik vraag mij af of de leaseprijs wel interessant kan zijn. Ik denk het niet en dat zie ik als iets positiefs.
Dan de Ford Vertrek concept;

Beetje Audi A7 idee, maar dan strak en mooi. Dat is het eerste wat te binnen schiet. Weliswaar dezelfde robuuste uitstraling maar door het gebruik van veel glas en dunne stijlen heeft deze SUV wel wat mij aantrekt alleen kan ik dat niet zo goed duiden.

Een Prius SUV.
Mooier dan de standaard Prius, dat ei vormpje is er af. Maar mooi is behoorlijk relatief.
En dan een echte Porsche, de 918 RSR;

Indrukwekkend van achteren. En een Ferrari F430 van voren;

Dat waren de nieuwtjes wat mij betreft vanuit Detroit

Hyundai Veloster.
Inderdaad, je kan beter met de fiets gaan.
Van voren zaken gejat van Aston Martin en van achter een Megane RS met overgewicht.

En vanaf die perspectief lijkt hij weer op een concept dat Saab een jaar of 3 terug lanceerde.
Oftewel; beter goed gejat dat dit broddelwerk. Oogt massief en tegelijkertijd ook wel goedkoop.
bron: autoweek.140 pk 1.6 GDI motor voorlopig vastgesteld op 138 gram per kilometer en dat betekent 20 procent bijtelling.
Ze mikken wellicht op de zakelijke markt, maar ik vraag mij af of de leaseprijs wel interessant kan zijn. Ik denk het niet en dat zie ik als iets positiefs.
Dan de Ford Vertrek concept;

Beetje Audi A7 idee, maar dan strak en mooi. Dat is het eerste wat te binnen schiet. Weliswaar dezelfde robuuste uitstraling maar door het gebruik van veel glas en dunne stijlen heeft deze SUV wel wat mij aantrekt alleen kan ik dat niet zo goed duiden.

Een Prius SUV.
Mooier dan de standaard Prius, dat ei vormpje is er af. Maar mooi is behoorlijk relatief.
En dan een echte Porsche, de 918 RSR;

Indrukwekkend van achteren. En een Ferrari F430 van voren;

Dat waren de nieuwtjes wat mij betreft vanuit Detroit
- Jolly Club
1. De Hioendee : Lelijk, er staat immers een grote H op.
2. De Ford : Briljant, er staat immers een 'blue oval' op.
3. De Toyota : Kan zo een ster voorop.
4. De Porsj : De 918 in civiele uitvoering kan ik nog steeds niet plaatsen, maar dit is een keurig dingetje !
@Schilfert: bovenstaande reactie dient met een korreltje zout genomen te worden
De Hijoendee is namelijk niet lelijk van wege de grote H, maar omdat er een halve Megane in zit, en dat is een Hok met een... juist... grote H. 
De Ford concept oogt voor een Kineticding redelijk strak, zoals Hermann al aangeeft, maar begeerlijk ?? Neh.
2. De Ford : Briljant, er staat immers een 'blue oval' op.

3. De Toyota : Kan zo een ster voorop.
4. De Porsj : De 918 in civiele uitvoering kan ik nog steeds niet plaatsen, maar dit is een keurig dingetje !

@Schilfert: bovenstaande reactie dient met een korreltje zout genomen te worden

De Ford concept oogt voor een Kineticding redelijk strak, zoals Hermann al aangeeft, maar begeerlijk ?? Neh.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- MartinBond
- Contacteer:
de Ford is een mooi staaltje werk. Met dit soort auto's heb je vaak het risico dat je Q7-achtige taferelen krijgt, het oogt gauw "lomp en onbehouwen", maar dit model lijkt wel aardig beschaafd. BEn d'r geen grote fan van, maar het is vergeleken met eerdere creaties best te doen.
De Hyundai is een geval apart. Ik vind 't wel een leuk dingetje, ondanks de RS-achterkant.
De toyoot: is dat niet gewoon een Corolla Verso met 'n neus-facelift?
De Hyundai is een geval apart. Ik vind 't wel een leuk dingetje, ondanks de RS-achterkant.
De toyoot: is dat niet gewoon een Corolla Verso met 'n neus-facelift?

die Ford
.
ik vind de rsr porsche minder mooi als de straat 918 , maar je moet ze denk ik een keer in het echt gezien hebben

ik vind de rsr porsche minder mooi als de straat 918 , maar je moet ze denk ik een keer in het echt gezien hebben

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Kan eigenlijk alleen de Hyundia waarderen. De rest
Ford moet maar eens modellen uit de States over laten komen als je het mij vraagt
Hij ziet er i.i.g. beter uit dan de nieuwe Focus

Ford moet maar eens modellen uit de States over laten komen als je het mij vraagt

Hij ziet er i.i.g. beter uit dan de nieuwe Focus

Lancia is er defintief geweest.
"Flavia" voor een gerebadgede Chrysler 200, wat een briljante zet...

En er komen er nog meer
"Flavia" voor een gerebadgede Chrysler 200, wat een briljante zet...

En er komen er nog meer