Alfetta72 update 30-03,Minichamps Alfa Romeo GTA 1300 junior

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
gerardwrm
Contacteer:

Re: Alfetta72 collectie

Bericht door gerardwrm »

klopt !
wat extra decals en een simpele roolkooi
stelt allemaal weinig voor .....
Hoe een Hobby uit de hand kan lopen ...
http://www.world-rally-museum.nl
rallywalt
Schaal: 1:24
Contacteer:

Bericht door rallywalt »

toch een heel mooie alfa!

Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
alfetta72
Schaal: 1:43

Bericht door alfetta72 »

Gisteren naar de beurs in Houten geweest,nog een paar Alfa modellen gekocht.Veel van de modellen uit de Italiaanse kiosk reeksen worden nu gedumpt en gaan voor bedragen onder de 10 euro weg.

Afbeelding
Alfa 155 en 33 uit de deAgostini carabinieri reeks,de 33 heeft wat vreemde verhoudingen,maar ach zoveel 33 modellen zijn er niet dus toch maar meegenomen.

Afbeelding
Alfa Romeo Duetto en Giulietta Sprint Speciale uit de Alfa Romeo sport collection
Afbeelding
Alfa Romeo A.R.51 Matta,ook uit de deAgostini carabinieri reeks
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

Leuke aanwinsten Frank :thump_up: , zeker de Matta. Die moet ik ook nog eens hebben.
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

De Matta is zeker een leuk model,had al een rode Polizia uitvoering,maar vond deze matgroene ook erg leuk,en voor 8 euro niet teveel geld

Afbeelding
peugeot-gek
Schaal: 1:18

Bericht door peugeot-gek »

mooie koopjes gedaan,ze zien er tof uit.

greetz :wink:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
rallywalt
Schaal: 1:24
Contacteer:

Bericht door rallywalt »

geweldig mooie Alfa's! Ik heb deze week ook nog een rode 1/25 Poistil Montreal kunnen scoren, is inmiddels onderweg....

Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

rallywalt schreef:geweldig mooie Alfa's! Ik heb deze week ook nog een rode 1/25 Poistil Montreal kunnen scoren, is inmiddels onderweg....

Wouter
Leuk!, ik heb de groene, en heb ook ooit een rode gehad maar deze verkocht omdat hij wat onderdelen miste.
De zilveren en blauwe zijn zeldzamere varianten.
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

De groene heb ik ook met de fotodoos er nog bij,is inderdaad de meest voorkomende.Rode kom je inderdaad minder tegen,en zijn de zilvere en blauwe variant alleen leverbaar geweest toen het merk nog Politoys heete.Volgens mij heb je van Polistil alleen de groene en rode.

Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Wat een gave aanwinsten weer! Blij dat ik niet naar Houten ben geweest, zonder budget is dat een marteling.
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

tom schreef:Wat een gave aanwinsten weer! Blij dat ik niet naar Houten ben geweest, zonder budget is dat een marteling.
Het viel mee hoor,de modellen die ik in Houten heb gekocht waren allemaal onder de 10 euro,heb me aardig ingehouden :)
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

Hier een aantal van mijn 1/18 modellen:
Afbeelding
Montreal,Autoart 1/18 oranje
Afbeelding
Twee maal Montreal Autoart,oranje en in een prachtige 70s kleur bruinmettalic
Afbeelding
Afbeelding
GTA 1300Junior ,Minichamps 1/18
Afbeelding
Giulia Carabinieri,Minichamps 1/18
Afbeelding
Alfetta GTV 2.0,Autoart 1/18
Afbeelding
1750GTV,Autoart 1/18 en Giulia1300Super,Minichamps 1/18
Afbeelding
Twee maal Giulia Polizia Minichamps 1/18
Afbeelding
2000 spider ,Minichamps 1/18 en Giulietta spider ,Ricko 1/18
togicollector

Bericht door togicollector »

Prachtige collectie bij elkaar Frank. Dat bruin metallic lijkt op de foto bij mij grijs maar ik ken de kleur en die is erg mooi en veel minder afgezaagd dan dat oranje. Ik heb nooit begrepen waarom Minichamps alleen voor de Giulia dat chroomwerk zo zilverkleurig heeft gemaakt.
De Carabinieri Giulia is toch wel erg leuk. Kloppen de afwijkende interieurdetails hier ook, zoals zendapparatuur e.d.?

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

togicollector schreef:Prachtige collectie bij elkaar Frank. Dat bruin metallic lijkt op de foto bij mij grijs maar ik ken de kleur en die is erg mooi en veel minder afgezaagd dan dat oranje. Ik heb nooit begrepen waarom Minichamps alleen voor de Giulia dat chroomwerk zo zilverkleurig heeft gemaakt.
De Carabinieri Giulia is toch wel erg leuk. Kloppen de afwijkende interieurdetails hier ook, zoals zendapparatuur e.d.?

Koen
De zendappartuur zit erin,helaas neemt Minichamps het niet zo nauw wat betreft de details van de Giulia van de verschillende bouwjaren.Als uitgangspunt hebben ze de 1300Super uit 1970 gebruikt .Maar deze Carabinieri heeft ook details van de 1600ti uit 1964,zoals de chroomstrip om de achterlichten,hebben alleen de eerste bouwjaren.De grille is van een 1600 Super en het dashboard weer van een 1300 Super,dus een beetje een mengelmoes.
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Helaast een bekend Minichamps probleem, nemen het niet nauw met details en chroomwerk....

Schitterende Alfa verzameling trouwens, veel simpele oudjes ook en omdat het je verzameling zo compleet maakt is dat echt een plus punt. Ook geweldig mooi gedaan die aanpassingen van een speelgoed auto detailering, naar een zeer strak modelletje :thump_up:

De Montreals zijn werkelijk schitterend en met name die bruine, daar ben ik wel jaloers op. Heb zelf de oranje voor een mooie prijs kunnen krijgen, maar ik wilde eigenlijk vanaf het begin de bruine al. Schitterende kleur die helemaal past bij het geboorte moment van de Montreal :cool:
Plaats reactie