Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
peugeot-gek schreef:een nieuw model binnen van otto-models, de citroen visa Chrono,een heel mooi model.
Dat ben ik helemaal met je eens! Gisteren het eerste pakket van de drie binnen gehad en gelukkig was het die op m'n eigen naam. Heb dus dit model ook al mogen aanschouwen, hij ziet er toppie uit. Een lekker "fout" autotje, metz'n rode en blauwe strepen en blauw interieur
peugeot-gek schreef:een nieuw model binnen van otto-models, de citroen visa Chrono,een heel mooi model.
Dat ben ik helemaal met je eens! Gisteren het eerste pakket van de drie binnen gehad en gelukkig was het die op m'n eigen naam. Heb dus dit model ook al mogen aanschouwen, hij ziet er toppie uit. Een lekker "fout" autotje, metz'n rode en blauwe strepen en blauw interieur
inderdaad,past perfect in mijn collectie,de golftjes waren ook mee die zijn ook heel mooi,een lekker kleurtje hebben ze.
Had deze mee besteld voor een vriend.
Prachtig model.
Typisch ook dat de mistlampen niet helemaal recht zitten, klopt weer met de werkelijkheid, daar wilden ze ook nog wel eens op half zeven hangen
Erg leuk en goed model van de Visa. Ik heb er in gereden destijds, was een heel pittig autotje (motorisch gelijk aan de GTI neem ik aan?) maar nog steeds met (te) zachte vering.
Zelf had ik een Visa decouvrable, zou leuk zijn als Otto die ook eens zou maken...
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit