Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja de Mehari is al bijna 20jaar in de collectie,en begint hier en daar wat ouderdoms verschijnselen te tonen..de bandjes heb ik ook al moeten vervangen... maar voor de rest is die oke
Leuk met die overmaatse trekhaak... ik weet nog goed dat deze serie (rond de 1:35?) in het midden van de jaren '70 op de markt kwam. Ik heb er een aantal modellen uit, waaronder een Mercedes /8 en een Jaguar XJ12C. Ze pasten nergens bij maar waren mooi gedetailleerd voor speelgoed.
Mooi Mooi! Ik ben geen echte Fransoos-liefhebber (heb het meer op Italiaanse Kweddeloni), maar een Panhard is toch altijd iets speciaals...... Hun tijd altijd ver vooruit (misschien soms iets te ver?), en steeds een heel aparte styling. De 24 is mijn favoriet model
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.