De concurrent voor de NSU TT/TTS.

Jammer dat Norev niet de moeite genomen heeft om juiste motor er in te plaatsen.
Hmmm... Simca bouwde vroeger toch Fiats in licentie? En was de Simca 1000 geen 'afgekeurd' Fiat-ontwerp? Ik zie mogelijkheden geloof ik...tom schreef:Prachtig model! Ik verzamel geen Franse auto's, maar deze brengt me in de verleiding...
Als je alle merken gaat verzamelen die een link met Fiat hebben, of die onder de Fiatvlag vallen of vielen, kom je met je kastje niet meer uit de voeten, Veicolo! Sterkte.Veicolo schreef:Hmmm... Simca bouwde vroeger toch Fiats in licentie? En was de Simca 1000 geen 'afgekeurd' Fiat-ontwerp? Ik zie mogelijkheden geloof ik...tom schreef:Prachtig model! Ik verzamel geen Franse auto's, maar deze brengt me in de verleiding...
Schitterende Rallye in de goede kleurstelling.
Pak dan ook nog 'even' de landbouwvoertuigen, vliegtuigen en treinen mee, dan heb je een compleet beeldtripoux schreef:Als je alle merken gaat verzamelen die een link met Fiat hebben, of die onder de Fiatvlag vallen of vielen, kom je met je kastje niet meer uit de voeten, Veicolo! Sterkte.Veicolo schreef:Hmmm... Simca bouwde vroeger toch Fiats in licentie? En was de Simca 1000 geen 'afgekeurd' Fiat-ontwerp? Ik zie mogelijkheden geloof ik...tom schreef:Prachtig model! Ik verzamel geen Franse auto's, maar deze brengt me in de verleiding...
Schitterende Rallye in de goede kleurstelling.
Mijn Fiat heb je.togicollector schreef:Pak dan ook nog 'even' de landbouwvoertuigen, vliegtuigen en treinen mee, dan heb je een compleet beeld![]()
Koen
Je moest eens weten...togicollector schreef:Pak dan ook nog 'even' de landbouwvoertuigen, vliegtuigen en treinen mee, dan heb je een compleet beeld
Nee, MIJN Fiat heb je!tripoux schreef:Mijn Fiat heb je.