Verzameling OTF'er (Renault 5 Alpine Turbo)
- Bugatti Veyron
Re: Verzameling OTF'er (Peugeot 106 Rallye Phase1)
Erg fraai model, zeker in deze kleur. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Peugeot 106 Rallye
Leuk al die foto's met de folder erbij! Ben blij dat ik je aan een model heb kunnen helpenOTF'er schreef:Deze week ontvangen via Mr Dj M.: een schitterende Peugeot 106 Rallye van OttoMobile (alhoewel ze kwistig met lijm zijn omgesprongen aan de randen van de ruiten).

Heb er zelf op mijn model nog wel wat mee lopen stoeien. Dan krijg je het wel helemaal strak, maar kost wel een boel tijd. Toen ik toch bezig was heb ik nog wat andere dingen op de mijne aangepakt. Oranje knippertjes weggewerkt en de striping op de deurnaden doorgesneden en daar wel weer een beetje vastgezet.
Wat ik echter wel erg jammer vond, is dat ze het wiel bij de uitlaat achter teveel naar buiten gemonteerd hebben. Dat komt omdat de montage plaats die aan het interieur vast zit niet 100% symetrisch is en gecentreerd zit. Dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen, maar goed dat heb ik dus ook nog maar even aangepast...
Zelf heb ik hier de Griffe staan, maar als ik zou kunnen ruilen...subarufreak schreef:heel mooie aanwinst!
zelf ook al tijdje aan het twijfelen voor die auto, denk dat die zou netjes staan naast mijn 205
Ik vind dat de voorzijde iets te rond lijkt, maar ben in het algemeen ben ik er heel tevreden mee.Mr. Dj M. schreef:Leuk al die foto's met de folder erbij! Ben blij dat ik je aan een model heb kunnen helpenDat rood staat hem inderdaad verdomde goed, iets wat de foto's van Otto zelf nou niet zeiden.
Wat ik echter wel erg jammer vond, is dat ze het wiel bij de uitlaat achter teveel naar buiten gemonteerd hebben. Dat komt omdat de montage plaats die aan het interieur vast zit niet 100% symetrisch is en gecentreerd zit. Dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen, maar goed dat heb ik dus ook nog maar even aangepast...

Maarten Mercedes schreef:Rood met witte velgen is echt stoer

Erg gave auto, en een prachtig model! 

- Jolly Club
Complimenten OTF'er !! Een van de mooiste updates die ik de afgelopen maand op het forum gezien heb. Naar mijn idee mochten de randen van de koplampen en knipperlichten ietsje rechter en scherper geweest zijn, maar verder een werkelijk perfect model van de mooiste 106 ooit. Phase 1 is sowieso al mooier dan een Phase 2, maar zo'n Rallye (wel in volledig originele staat) overschaduwt die supervrouwelijke XSI natuurlijk op alle fronten.
Laatste begeerlijke Peugeot ? Denk het wel..

Laatste begeerlijke Peugeot ? Denk het wel..

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Uit de tijd dat de 0-100 sprint in 10,4 seconden en 100 pk nog als pittig mochten worden beschouwd
. Strak wagentje die zeker z'n mannetje stond tussen alle hot hatches
.

Land Rover Defender 90 Pick-Up 1/18
In de stijl van de fotowedstrijd toon ik in deze update 2 Engelse iconen.
Eerst is er de Land Rover Defender Ninety in Pick-Up-uitvoering.
Een niet-zo alledaagse variant, de Station Wagon/Hard Top/Softtop zijn veel gekender.
Naast de 90 heeft Land Rover ook nog de 110 en 130 in het aanbod. De 147 was er alleen voor Zuid-Afrika.

Voorzien van de Td5 (122 pk) schittert de Defender door de 4x4-capaciteiten en de eenvoudigheid.
Universal Hobbies nam een vrij late versie (1996 - 1997) als basis. Hij is vrij goed afgewerkt maar extreme verfijning was hier niet aan de orde.

Zo ziet het interieur er in 1:1 uit.
Eerst is er de Land Rover Defender Ninety in Pick-Up-uitvoering.
Een niet-zo alledaagse variant, de Station Wagon/Hard Top/Softtop zijn veel gekender.
Naast de 90 heeft Land Rover ook nog de 110 en 130 in het aanbod. De 147 was er alleen voor Zuid-Afrika.

Voorzien van de Td5 (122 pk) schittert de Defender door de 4x4-capaciteiten en de eenvoudigheid.
Universal Hobbies nam een vrij late versie (1996 - 1997) als basis. Hij is vrij goed afgewerkt maar extreme verfijning was hier niet aan de orde.

Zo ziet het interieur er in 1:1 uit.

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Re: Verzameling OTF'er (Land Rover Defender 90 Pick-Up)
Stoer ding
Dit is nog een echte Land Rover

Dit is nog een echte Land Rover

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie aanwinst. UH heeft er een mooi model voor weinig van gemaakt. Moet wel zeggen dat de deurtjes heel fragiel worden in de loop der tijd en bij het openen in je handen liggen 
Nu is het wachten op de Minichamps oer-defender

Nu is het wachten op de Minichamps oer-defender

Vervolgens een wagen waarvan ik gedacht had dat ik hem nooit zou vinden aan een aangename prijs: de XJ 13.
Een prototype, voorzien van een 502 pk 5 liter V12, dat nooit geracet heeft en zelfs helemaal opnieuw opgebouwd werd na een crash op het MIRA.
AA heeft met deze miniatuur toen al een bewijs van zijn kennis en kunde gegeven

Een prototype, voorzien van een 502 pk 5 liter V12, dat nooit geracet heeft en zelfs helemaal opnieuw opgebouwd werd na een crash op het MIRA.
AA heeft met deze miniatuur toen al een bewijs van zijn kennis en kunde gegeven

- Bugatti Veyron
Re: Verzameling OTF'er (Land Rover Defender 90 PU + Jaguar X
Hele mooie Jag. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Re: Verzameling OTF'er (Land Rover Defender 90 PU + Jaguar X
Super gaaf ding
De details en het fotowerk zijn geweldig

De details en het fotowerk zijn geweldig