Alfetta72 update 30-03,Minichamps Alfa Romeo GTA 1300 junior

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
alfetta72
Schaal: 1:43

Re: Alfetta72 collectie

Bericht door alfetta72 »

rallywalt schreef:Prachtige Alfetta's... Ik heb zelf de zilveren uitvoering, ook helemaal compleet. Op de beurs in Beveren stond de blauw metallic versie, MIB. Ik vond de vraagprijs van 45 euro niet overdreven.

Wouter
45 euro voor een MIB blauwmettalic uitvoering is inderdaad niet duur,is een kleur die je niet veel ziet.Rood,blauw en grijs zijn de meest voorkomende kleuren,er is ook nog een donkerblauwe,die zie je ook niet zo vaak.
rallywalt
Schaal: 1:24
Contacteer:

Bericht door rallywalt »

Ik vind persoonlijk de brede Corse Alfetta's ook heel erg mooi. Vooral dan de witte Kamei uitvoering, die zie je ook niet zo heel vaak. Ik heb er al n paar jaartjes eentje in de verzameling, naast 2 rode versies.

Afbeelding

Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

Ja die zijn ook mooi,valt alleen niet mee om er eentje te vinden waar de stikkers nog netjes van zijn.Vraag me alleen af of ze de mal van de smalle Alfetta GT hebben gebruikt om deze brede versie te maken,ik denk het zelf van wel,volgens mij was het smalle model al uit productie toen deze brede versie op de markt kwam.
togicollector
Schaal: 1:18

Bericht door togicollector »

Is dit model fantasie of gebaseerd op een Autodelta variant?

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

Het model is inderdaad gebaseerd op een autodelta variant.

Afbeelding
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

Mooie aanwinst weer frank :thump_up:
Ik zag hem ook en wou ook bieden maar toen ik zag dat jij al had geboden besloot ik het maar te laten :cool: .

Er werd laatst trouwens zo'n metallic blauwe versie aangeboden op Marktplaats met doos voor 45 euro (van een Belgische aanbieder).
Helaas zat ik op dat moment wat krap en kon ik het mij niet veroorloven te bieden.. Baal er nog steeds wel een beetje van. Hij was binnen een dag verkocht.
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

Had gerust kunnen bieden hoor,het ging mij vooral om de kleur Azzurro Lemans,alleen is het model helemaal verkleurd,aan de binnenkant heeft het model de kleur die hij oorspronkelijk had.
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

alfetta72 schreef:Had gerust kunnen bieden hoor,het ging mij vooral om de kleur Azzurro Lemans,alleen is het model helemaal verkleurd,aan de binnenkant heeft het model de kleur die hij oorspronkelijk had.
Ach, zo ben ik nou eenmaal. Ik gun een mede verzamelaar ook wat :cool:
Wel jammer dat ie zo verkleurt is.
Die metallic versie die een weekje terug werd aangeboden was als nieuw.. en oh wat was die mooi :doh:
Moet er toch nog eens een vinden want ik vind persoonlijk de "stradale" mooier als de Corsa en laat ik nou juist alleen die laatste hebben.
rallywalt
Contacteer:

Bericht door rallywalt »

Ik heb de metallic blauwe in mn handen gehad in Beveren. Maar omdat ik al n zilvergrijze stradale heb , heb ik m maar laten staan... Hij heeft nog een geweldige Nacoral Fiat waar ik al een tijdje naar zit te kijken, en ook zn Polistil Fiat 126 ontbreek ik nog in de collectie.

Wouter
alfetta72

Bericht door alfetta72 »

rallywalt schreef:Ik heb de metallic blauwe in mn handen gehad in Beveren. Maar omdat ik al n zilvergrijze stradale heb , heb ik m maar laten staan... Hij heeft nog een geweldige Nacoral Fiat waar ik al een tijdje naar zit te kijken, en ook zn Polistil Fiat 126 ontbreek ik nog in de collectie.

Wouter
Die 126 van Polistil is inderdaad een leuk model,ik heb hem met de originele fotodoos uit die tijd,het grappige is dat het model net zo lang (en een stuk hoger)is als de 127 van hetzelfde merk.Met de schaal keken ze bij Polistil destijds niet zo nauw,1/25 kon daar varieren van 1/21 tot 1/28 :)

Afbeelding
tom

Bericht door tom »

De 126 wil ik ook nog eens hebben, als jochie mee gespeeld bij een klasgenootje en ik vond 'm toen al geweldig.
manowar

Bericht door manowar »

schitterende 126 :drool: :drool:
alfetta72

Re: Alfetta72 collectie update:06-03

Bericht door alfetta72 »

Hier een aantal modellen waar ik mijn verzameling mee begonnen ben,de in de jaren 70-80 populaire 1/24-1/25 schaal.Tegenwoordig is deze schaal niet meer zo in de belangstelling,maar destijds zijn er toch erg leuke modellen uitgebracht,hier een selectie.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Volkswagen Passat TS en Volkswagen 1303 (met werkend schuifdak!)Gama 1/24
Afbeelding
2 maal Volvo 164E Polistil 1/25
Afbeelding
Seat 1430 en (Fasa)Renault 12 S Guisval 1/23(De enige die deze schaal ook gebruikt is het Italiaanse Togi)
Afbeelding
Mercedes 450SL en BMW 525 Polistil 1/25
Afbeelding
Mercedes 300TD en 450SE Gama 1/24
Afbeelding
Volkswagen 1300 en 1300 Polizei,Polistil 1/25
Afbeelding
Fiat 131 en 131 'Carabinieri' Polistil 1/25
Afbeelding
Fiat 500 Polistil 1/25
Afbeelding
Fiat 131 Martoys(voorloper Burago)en Lancia Beta 1800 Burago 1/24
Afbeelding
Peugeot 104 en 504GL Polistil 1/25
rallywalt
Contacteer:

Re: Alfetta72 collectie: update 06-03

Bericht door rallywalt »

Dit is genieten Frank :) Die Peugeot 104 en 504 zou ik ook nog heel graag toevoegen aan de verzameling. Na de koopstop ga ik er toch maar eens naar op zoek...

Wouter
tom

Re: Alfetta72 collectie: update 06-03

Bericht door tom »

Geweldig! Ik zie veel zeldzaam spul, die Kever van Gama heb ik vroeger gehad en zou ik graag nog eens in de collectie willen. Die Renault 12 en Seat 125 zijn ook erg bijzonder...
Plaats reactie