Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ligt eraan welke schaal je hem wilt, je kan kiezen tussen 2 schalen 1:43 en 1:64.
In 1:64 wil ik het nog wel proberen, maar dat is redelijk klein.
1:43 is ongeveer even groot als je handpalm.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
freeroad schreef:Ligt eraan welke schaal je hem wilt, je kan kiezen tussen 2 schalen 1:43 en 1:64.
En aan wat voor prijs moet ik denken als je dit voor mij maakt?
freeroad schreef:Ligt eraan welke schaal je hem wilt, je kan kiezen tussen 2 schalen 1:43 en 1:64.
En aan wat voor prijs moet ik denken als je dit voor mij maakt?
Nou, dat is heel verschillend.
Modelletje zal zo'n 2 euro kosten, dan moet ik nog verf hebben en plamuur om de voorkant te faceliften.
Velgen en kentekens kost mij dan weer niks.
Dus ligt er aan wat het model en de benodigdheden kosten.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
Ruim gezegd zit je denk ik op een kleine 100 euro. Model zelf kost +/- 40 euro en de rest ben je kwijt voor het laten ombouwen. Alleen of freeroad daar een geschikte kandidaat voor is Als ik jou was zal ik even het topic doorkijken en misschien een van deze ombouwers een PB sturen met jouw wensen. Hier wordt het een eindeloze discussie denk ik
Buiten de kosten van het model moet je rekenen op een 15 euro voor de lak, een paar euro voor de striping en iets van een 10 euro voor de velgen en spoiler, als ze verkrijgbaar zijn, en dat zijn alleen de materiaalkosten nog maar.
Je bent dus al snel 60/70 euro kwijt voor een 1:43.
Voor een 1:18 lopen de bedragen een stuk verder op, dan zit je al snel over de 100 euro.
Als je het juiste basismodel hebt wil ik me er best wel aan wagen om hem na te maken.