Yep,tom schreef:De Alfetta heb ik wel te pakken kunnen krijgen, hier in Nederland niet zo makkelijk te vinden inderdaad. Verder heb ik de Alfa Spider, maar da's alles uit de QC helaas.
Iemand een link naar de 16 nieuwe modellen?
Zonder boek waren er velen zelfs voor onder de 15 hier te koop, maar zeker de gewilde modellen zijn wereldwijd toch snel verkocht!alfetta72 schreef:In Italie koste ze ongeveer 20 euro met boek,alleen als er een model aangeboden wordt op ebay of marktplaats is het meestal het dubbele,en vaak verkopen ze het bijgeleverde boekje ook nog apart.
Die verzendkosten is inderdaad vreemd,als ze het model aanbieden voor een lage aanschafprijs ,zijn de verzendkosten heel hoog en andersom,maar inderdaad die berlina 1750 is wel erg leuk.MarcoAzzurro schreef:Tot dusver zijn deze modellen nog niet in Nederland gesignaleerd en op Ebay zijn ze veeel te duur en als je eens mazzel hebt qua aanschafprijs dan verpesten de idiote verzendkosten (italiaanse post is absurd duur) het wel weer. Heel jammer want er zijn een aantal modellen in deze serie die ik maar wat graag wil hebben (vooral de 1750 Berlina staat hoog op mn verlanglijst).
Klopt je hebt helemaal gelijk het is inderdaad 1:24Mr. Dj M. schreef:Zonder boek waren er velen zelfs voor onder de 15 hier te koop, maar zeker de gewilde modellen zijn wereldwijd toch snel verkocht!alfetta72 schreef:In Italie koste ze ongeveer 20 euro met boek,alleen als er een model aangeboden wordt op ebay of marktplaats is het meestal het dubbele,en vaak verkopen ze het bijgeleverde boekje ook nog apart.
Leuk ook om de oudjes er boven te zien staan, zo realiseer je je pas echt dat we een enorme sprong hebben gemaakt op detail gebied. Echt een mooie serie is het, al mogen ze van mij nu zo iets gelijks ook in 1:18 doen![]()
Moet ik je misschien alleen nog even corrigeren op de schaal, de kiosken reeks is toch gewoon 1:24 en niet 1:25?
Ik heb het vermoeden dat ze bewust absurde verzendkosten aanhouden voor het geval de opbrengt tegenvalt. Ik heb er helaas ook al eens mee te maken gehad dat de verzendkosten zelfs hoger uitvelen dan het aangenaam lage bedrag waarvoor ik het model had gewonnen... En dat terwijl een verpakte Togi voor zo'n 10 euro deze kant op kan komen...alfetta72 schreef:Die verzendkosten is inderdaad vreemd,als ze het model aanbieden voor een lage aanschafprijs ,zijn de verzendkosten heel hoog en andersom,maar inderdaad die berlina 1750 is wel erg leuk.MarcoAzzurro schreef:Tot dusver zijn deze modellen nog niet in Nederland gesignaleerd en op Ebay zijn ze veeel te duur en als je eens mazzel hebt qua aanschafprijs dan verpesten de idiote verzendkosten (italiaanse post is absurd duur) het wel weer. Heel jammer want er zijn een aantal modellen in deze serie die ik maar wat graag wil hebben (vooral de 1750 Berlina staat hoog op mn verlanglijst).
Mr. Dj M. schreef:Zonder boek waren er velen zelfs voor onder de 15 hier te koop, maar zeker de gewilde modellen zijn wereldwijd toch snel verkocht!alfetta72 schreef:In Italie koste ze ongeveer 20 euro met boek,alleen als er een model aangeboden wordt op ebay of marktplaats is het meestal het dubbele,en vaak verkopen ze het bijgeleverde boekje ook nog apart.
Leuk ook om de oudjes er boven te zien staan, zo realiseer je je pas echt dat we een enorme sprong hebben gemaakt op detail gebied. Echt een mooie serie is het, al mogen ze van mij nu zo iets gelijks ook in 1:18 doen![]()
Moet ik je misschien alleen nog even corrigeren op de schaal, de kiosken reeks is toch gewoon 1:24 en niet 1:25?