Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die 1:24/25 trucks zijn zeker mooi. Ik heb hier ook één zo'n kit staan, van een Freighliner die heb ik al in elkaar gezet. Een aantal andere zijn helaas gesneuveld, die heb ik nu klaar staan voor een restauratieproject. Bent u ook bekend met de 1:25 trucks van Emek?
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
Dank heren voor jullie reacties .
Ja aparte kleur combi he van die Taurus ,Je ziet ook best wel wat schilder foutjes hoor .
was een van mijn eerste modellen .
Die metallic lak is best lastig schilderen .
Zeg maar je Freeroad ,ja ik heb wel gehoord van Emek muovi komt uit finland geloof ik.
Best mooie en goede modellen ,en ook zeer mooie details verhoudingsgewijs kloppen ze ook zeer natuurgetrouw .
Zou er best wel eens een willen ombouwen en dan met verlichting er in .
edsped schreef:Dank heren voor jullie reacties .
Ja aparte kleur combi he van die Taurus ,Je ziet ook best wel wat schilder foutjes hoor .
was een van mijn eerste modellen .
Die metallic lak is best lastig schilderen .
Zeg maar je Freeroad ,ja ik heb wel gehoord van Emek muovi komt uit finland geloof ik.
Best mooie en goede modellen ,en ook zeer mooie details verhoudingsgewijs kloppen ze ook zeer natuurgetrouw .
Zou er best wel eens een willen ombouwen en dan met verlichting er in .
Vriendelijke groet
Erwin
Ik ga er binnenkort een bestellen, en dan ga ik hem ook upgraden enzovoort.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
MarcoAzzurro schreef:Een prachtig stel
Vooral die Cararama 156 is een erg net model. Als ik me niet vergis zat die in een set met een Polizia uitvoering of niet?
Dank Marco
Volgens mij haal jij dat door elkaar .
Dat is namelijk de burago (de meest linkse ) als je ze allemaal van de voorkant bekijkt .
Maar inderdaad de Cararama is inderdaad erg mooi .
MarcoAzzurro schreef:Een prachtig stel
Vooral die Cararama 156 is een erg net model. Als ik me niet vergis zat die in een set met een Polizia uitvoering of niet?
Dank Marco
Volgens mij haal jij dat door elkaar .
Dat is namelijk de burago (de meest linkse ) als je ze allemaal van de voorkant bekijkt .
Maar inderdaad de Cararama is inderdaad erg mooi .
Ik weet dat de andere een Bburago is Ik bedoelde dat de carabinieri 156 van Cararama ook verkrijgbaar is in een set samen met een Polizia uitvoering van hetzelfde model .