Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
MarcoAzzurro schreef:Een prachtig stel
Vooral die Cararama 156 is een erg net model. Als ik me niet vergis zat die in een set met een Polizia uitvoering of niet?
Dank Marco
Volgens mij haal jij dat door elkaar .
Dat is namelijk de burago (de meest linkse ) als je ze allemaal van de voorkant bekijkt .
Maar inderdaad de Cararama is inderdaad erg mooi .
Ik weet dat de andere een Bburago is Ik bedoelde dat de carabinieri 156 van Cararama ook verkrijgbaar is in een set samen met een Polizia uitvoering van hetzelfde model .
Zover ik weet levert burago de Alfa carabinieri samen met de polizia in een set tesamen ,of Cararama dat doet dat weet ik weer niet .
Ik begrijp je .
Ik hoop dat je het mooi vind .
Zal eens proberen een grote groeps foto te maken van het hele Alfa clubje (carabinirie en polizia bij elkaar )
Alleen heb maar een simpele camera .
Bij deze zal ik het 50 ste model (50 kun je zeggen soort jubileum)speciaal /apart model .
Veel zal ik er niet over vertellen ,alleen denk een beetje in de trant van Dubai .
Dat was een mooie serie van Schabak, voor die tijd prachtig gedetailleerd en strak gemaakt. Ze slaan nu nog steeds geen gek figuur in de vitrine. Die Politie-Sportback gaat er hier ook komen (ik heb al wel de burgerversie).
Die politie uitvoering is strak he .
Maar ik geloof dat die burger uitvoering dat ook wel is hoor ,welke kleur heb jij staan?
Welly maakt naar verhouding erg mooi strak spul voor een lage prijs .
China is erg goed in kopieen .
Ik kan me voorstellen dat mensen die dik geld betalen voor hun autos best wel eens balen van hoe kan dit .
Alleen wel gezegd ,die duurdere modellen zijn ook wel vaak (erg )gedetailleerd(er) .
En voorbeeldje in deze Audi bijvoorbeeld (het oranje borgknopje van de gordel ) of het nummerplaatje met de opschrift a 3 sportbreak .
Net zoals op de Rai of bij de dealer zeg maar in 1:1 .
Schabak heeft ook zeker mooi spul gemaakt ,ik heb hier op het forum ook al enkele Fordjes voorbij zien schuiven .
En net wat je zegt voor die tijd ,ik denk dat het ook nog met de toendertijd geldende slogan ''Deutsche Punktlichkheit te maken had .
Volgens mij waren ze een beetje de trendsetters voor het 1:24 gebeuren ,alleen de afwerking was beetje sobertjes (hiermee bedoel ik vooral interieur,alleej/amai voor die tijdsbegrippen.
Wat je zegt mooi spul .
En net zo als burago en polistil (Italie )heb je schabak en gamma (Duitsland.
Ik heb wel eens ergens gehoord dat gamma bepaalde invloed had bij schabak .
Alleen zeker weten doe ik het niet .