1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest
De voorkant is leuk, dan gaat het snel bergafwaarts met de vormgeving. Inderdaad foute wielen en de achterlichten die ik op een Ferrari ook niet kan waarderen.
dat is licht uitgedruktMet name de achterkant van de Zagato vind ik gewoon lelijk

Alsof ze á la Topgear een piano op de achterkant hebben gedropt 

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
héél even in de verdediging wat betreft de "ferrari-achterlichten"
Deze zijn gebasseerd op de achterlichten van de zeer onbekende AM DBSC Touring uit '69:
Wilde dit toch even melden
Ere wie ere toekomt, ook als het lellek is
Deze zijn gebasseerd op de achterlichten van de zeer onbekende AM DBSC Touring uit '69:

Wilde dit toch even melden

Ere wie ere toekomt, ook als het lellek is

-
- Moderator
De Focus velgen en Skyline daklijn hadden van mij niet gehoeven.
Eens een andere, agressieve achterkant op een AM is wel leuk om te zien. Beetje een Sharknose op de bips. Kan de lef en de andere gedachtenlijn wel waarderen. De uitvoering had wel ietsjes beter gekund.
Eens een andere, agressieve achterkant op een AM is wel leuk om te zien. Beetje een Sharknose op de bips. Kan de lef en de andere gedachtenlijn wel waarderen. De uitvoering had wel ietsjes beter gekund.
de nieuwe SLS AMG roadster laat zijn koppie zien.
goed gelukt , maar voor mij niet echt een toevoeging op de coupé.

bron; Mercedesheritage.com & Autovisie
goed gelukt , maar voor mij niet echt een toevoeging op de coupé.

bron; Mercedesheritage.com & Autovisie
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- MartinBond
- Contacteer:
Maarten Mercedes vind een SLS mooi, die had ik niet zien aankomen. 
't is dat je het zo goed hebt onderbouwd naast het standaard feit dat er een ster in de grille zit

't is dat je het zo goed hebt onderbouwd naast het standaard feit dat er een ster in de grille zit

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
"Liever een ster in m'n voorruit, dan een ster in m'n Grill!"

De coupe is mooier, maar het is zeker een schitterende toevoeging aan het gamma 

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Nou, hierbij mijn beargumentatie
Naast het feit dat het een Mercedes is, is het ook een supersexy roadster met goede prestaties en een overdaad aan luxe gadgets
En het is niet zo dat ik alles met een Mercedes ster de hemel in prijs, want ze hebben ook een partij miskleunen gemaakt zeg

Maar ieder merk heeft z'n sterke en mindere modellen. Zo zijn er genoeg Ferrari-fanboys die alles met een Ferrari logo de hemel inprijzen terwijl die ook auto's hebben gemaakt waar sommigen hun twijfels bij hebben. Punt is dat een mening kan verschillen
En mijn mening is dat dit gewoon een bloedjegeyhle auto is, zelfs met het topje omhoog

Naast het feit dat het een Mercedes is, is het ook een supersexy roadster met goede prestaties en een overdaad aan luxe gadgets

En het is niet zo dat ik alles met een Mercedes ster de hemel in prijs, want ze hebben ook een partij miskleunen gemaakt zeg

Maar ieder merk heeft z'n sterke en mindere modellen. Zo zijn er genoeg Ferrari-fanboys die alles met een Ferrari logo de hemel inprijzen terwijl die ook auto's hebben gemaakt waar sommigen hun twijfels bij hebben. Punt is dat een mening kan verschillen

En mijn mening is dat dit gewoon een bloedjegeyhle auto is, zelfs met het topje omhoog

- MartinBond
- Contacteer:
Zoals je zegt, niet elk merk is perfect:

http://seriouswheels.com/pics-1980-1989 ... 24x768.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik blijf de neus wat grof vinden, al vind ik hem op een vage manier op de CLS wél weer mooi. De achterkant daarintegen is gewoon een plaatje, die ronding die d'r in zit, en dan dat ieterpieterkleine "spoilertje"...
De 6-serie achterkant, maar dan goed zeg maar

http://seriouswheels.com/pics-1980-1989 ... 24x768.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik blijf de neus wat grof vinden, al vind ik hem op een vage manier op de CLS wél weer mooi. De achterkant daarintegen is gewoon een plaatje, die ronding die d'r in zit, en dan dat ieterpieterkleine "spoilertje"...
De 6-serie achterkant, maar dan goed zeg maar

- TheSpeedfighter
Prachtige auto, alleen haalt dat het effect van de "vleugeldeuren" weg, waar de auto eigenlijk op gebasseerd is
maar super mooie wagen!!!!

maar super mooie wagen!!!!

Maar dat is toch zeker een half uur rijden? Ik ben d'r met 10 minuten!!!
- TheSpeedfighter
haha had het niet beter kunnen zeggen!!!!!!freeroad schreef:"Liever een ster in m'n voorruit, dan een ster in m'n Grill!"

Maar dat is toch zeker een half uur rijden? Ik ben d'r met 10 minuten!!!
De zomer komt eraan, dus van palletladingen modellen worden de dakjes eraf gehaald. Roept u maar: Volkswagen golf R cabrio. Eigenlijk moet daar ook nog concept achter, maar dat lijkt me overbodig aangezien ie zo de showroom in kan.