Jacco's Collection Paudi Model 1/18
Re: Jacco's Majorette Collectie
Klopt het is qua modellen heel gevarieerd, maar het is allemaal Majorette. Ik denk dat er misschien wel een tijd komt dat ik Franse modellen ga overhouden. Ik ben al mijn 1/43 en 1/18 collectie aan het vervangen door Franse auto's. Maar het gaat allemaal niet erg snel. 

Greetz Jacco
PAUDI MODEL
PAUDI MODEL
Re: Jacco's Majorette Collectie
Hier nog wat crappy pix van enkele van de grotere schalen uit mn collectie. Heb nog een flink overschot aan modellen staan, maar deze zijn voorlopig blijvertjes:
1/24

1/12

1/18

En dit is is voor mij de interessante hoek. Saturns en Chinese modellen. Chinese PSA modellen zijn zeer gewild, maar ben nog geen goedkope exemplaren tegen gekomen. De Buick en Chevrolet zijn verkocht als schademodel, maar dat is voornamelijk de doos geweest die stuk was. Modellen waren daardoor minstens de helft in prijs gezakt.

1/24

1/12

1/18

En dit is is voor mij de interessante hoek. Saturns en Chinese modellen. Chinese PSA modellen zijn zeer gewild, maar ben nog geen goedkope exemplaren tegen gekomen. De Buick en Chevrolet zijn verkocht als schademodel, maar dat is voornamelijk de doos geweest die stuk was. Modellen waren daardoor minstens de helft in prijs gezakt.

Greetz Jacco
PAUDI MODEL
PAUDI MODEL
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
Re: Jacco's Grotere schalen
geweldig die witte simca 

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
vette collectie heb je.er zitten heeeeeeeeeeel veel modellen tussen die op te
zijn.hoeveel hot wheels heb je eigenlijk
.ik heb er 250.

Hoeveel Hotwheels? Geen idee zal snel tegen de 800 aanzitten denk ik. Maar een kleine groep zijn speciale HWs en staan in de vitrine, de rest is in dozen voor de verkoop.Jiry97 schreef:vette collectie heb je.er zitten heeeeeeeeeeel veel modellen tussen die op tezijn.hoeveel hot wheels heb je eigenlijk
.ik heb er 250.
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
PAUDI MODEL
Zo dan! dat is nog eens een wagenpark! 

- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
er zitten een aantal leuke modellen tussen,
Die peugeot 403 taxi uitvoering zou hier ook mooi staan,die is heel mooi.
leuke update.
greetz
Die peugeot 403 taxi uitvoering zou hier ook mooi staan,die is heel mooi.
leuke update.
greetz

Wat zijn oude wagens toch leuk.
Re: Jacco's Majorettes erbij P.8
Hier nog wat aanwinsten van de afgelopen week:

De rest is te vinden op mijn website MAJO200.COM

De rest is te vinden op mijn website MAJO200.COM

Greetz Jacco
PAUDI MODEL
PAUDI MODEL
Re: Jacco's Majorettes erbij P.8
Erg leuk spul! Zit veel bij wat ik uit mijn jeugd ken...
Re: Jacco's Collection nu alleen Paudi Model
Zo dat is lang geleden dat ik hier was...2011...pff. Sinds 2014 ben ik volledig over gegaan op het verzamelen van 1/18 modellen van Paudi Model. De Chinese modellen gigant 
Spoedig zal ik beginnen met foto's plaatsen. Inmiddels heb ik er 43 van Paudi.

Spoedig zal ik beginnen met foto's plaatsen. Inmiddels heb ik er 43 van Paudi.

Greetz Jacco
PAUDI MODEL
PAUDI MODEL
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Jacco's Collection nu alleen Paudi Model
Welkom terug! maar Paudi is geen fabrikant. Ze hebben ook alleen de FX Infinity modellen laten maken op eigen initiatief. Het is verder gewoon een distributeur die ook aan particulieren verkoopt via het web. De Chinese dealer modellen wereld zit ook echt wat anders in elkaar dan hier, maar is zeker niet minder interessant. Hoe dan ook zijn er velen merken/fabrikanten/fabrieken die mee doen aan het ontwikkelen en fabriceren van modellen voor grote automerken. Doordat een merk of een fabriek vaak niet onder het model staat of op de doos is het vaak niet altijd duidelijk wie de fabrikant is. Iets wat in de rest van de wereld ondenkbaar is, je kan er altijd een merk onder terugvinden omdat de fabrikant de rechten heeft gekocht om een model te verkopen. Dit is in China kennelijk (meestal?) niet het geval als het automerk op een fabriek afstapt om een verkleining te laten produceren....Jacco schreef:Zo dat is lang geleden dat ik hier was...2011...pff. Sinds 2014 ben ik volledig over gegaan op het verzamelen van 1/18 modellen van Paudi Model. De Chinese modellen gigant
Dat aantal vraagt om foto's inderdaadJacco schreef:Spoedig zal ik beginnen met foto's plaatsen. Inmiddels heb ik er 43 van Paudi.![]()

- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Jacco's Collection Paudi Model 1/18
Leuke update in elk geval en grappige omschakeling