Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hier nog enkele foto's van wat recent aangeschafte slotcars:
Sloter Lola T70 Spyder:
Le Mans Miniatures Porsche 935:
Ninco Porsche 356 "Donnington slotcar festival":
Fly Porsche 934 RSR:
Van een collega kreeg ik een stapel oude modelbouwmagazines uit de seventies. Op de achterflappen staan leuke A4 reclames van oude 1/24 en 1/25 modellen. Weer heel leuk voor erbij
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
Inderdaad jeugd herinneringen. Met mijn zakgeld naar de speelgoed winkel en die Polistil kopen. Die Groene landrover had ik en een Fiat 127 rallye in het blauw. Waarom smelten bij jou die wielen?
Het versmelten van de wielen komt heel veel voor bij nacoral auto's van de 1e serie. het plastic van de velgjes reageert met de rubber bandjes. Bij latere modellen (zoals mijn 124 coupe) zijn de bandjes iets zachter, en heb je het probleem niet. Zeker als het model al 30 jaar in zijn doos zit vastgeschroefd versmelt alles nog veel feller.
Wouter
Thx mannen. Ik ga deze namiddag eropuit om 2 vitrinekasten te scoren. Ikea heeft niet (meer) wat ik zoek, en bij Leenbakker zijn ze ook niet meer te verkrijgen. Nu heb ik in Tienen een meubelzaak gevonden die wel nog budgetvriendelijke vitrines verkopen. Hopelijk vind ik straks wat ik zoek....
Wouter
Vandaag dus 2 kastjes gevonden, volgende week ophalen... Hier nog enkele foto's van 2 Alpines A110, een Bburago en een Polistil. De Polistil heeft wat opknapwerk nodig, en ik moet in de onderdelenbox eens op zoek naar een passend glaasje voor 1 van de mistlampjes, maar dat komt wel goed.
Bburago:
Polistil:
Wouter
Thx Serge, deze had ik al wat langer, maar nog niet de moeite genomen er een paar foto's van te maken. Ik zoek nog steeds die jubileumdoos van Bburago, toen hebben ze hun A110 heruitgebracht in een speciale doos. Ik dacht toen "binnen een paar jaar worden we op beurzen ermee doodgegooid" , maar ik ben m niet meer tegengekomen
Wouter
Geweldige 128 Rally, Wouter! Ik vond de 128 vroeger maar een inspiratieloos model maar het is toch eigenlijk erg mooi en sober van lijn. En deze Polistil is leuk, met de kenmerkende ronde achterlichten.
Verder vandaag op een rommelmarkt nog een Polistil Audi Quattro "short wheel base" gevonden, het achterspoilertje ontbreekt, maar volgens mij kan ik een Bburago spoiler wel passend maken. Foto's volgen.
Wouter