Deze BMW is vrijwel helemaal mint, en dat is toch wel bijzonder gezien de kwetsbare uitstekende onderdelen die er op dit model zitten. Een hoog "Ein Fall für Zwei" gehalte

Wouter
togicollector schreef:Aan de doos van de Polistil te zien gaat het hier om een Innocenti mini Cooper, alleen ontbreken de herkenbare details op het model (raamstijltjes in de deuren, logo's, e.d.), behalve dan de italiaanse lichtmetalen wieltjes. En dat is toch wel jammer want dat maakt die Polistil Mini nou net even aantrekkelijker naar mijn smaak.
Wat een geweldige verzameling ontstaat hier in hoog tempo. Complimenten Wouter! Eigenlijk een vergeten verzamelgebied en nog aardig betaalbaar ook zo te zien. En zo heerlijk herkenbaar al die modellen.
Deze modellen zijn natuurlijk hoofdzakelijk als speelgoed gekocht en dozen zijn dus een redelijke zeldzaamheid neem ik aan?
Toch mis ik een aantal auto's die daar heel goed tussen hadden kunnen staan. Een Lancia Gamma coupé of berlina bijvoorbeeld, een Giulia Nuova, een Fiat 130 of en lekker gewone Fiat 124 Special of 132. Net als tegenwoordig had je toen ook al veel doublures. Kijk maar naar beide Mini's.
Koen
Ja heb er overigens twee ,allebij blauwmettalic,maar de ene duidelijk lichter dan de andere,de ene met Duits kenteken de andere met italiaanse platen.rallywalt schreef:Is jouw exemplaar ook blauw metallic zoals de mijne?
Wouter