Rotary diplays
Rotary diplays
Weet iemand waar je die kunt kopen? Ze zijn er van Autoart, maar zijn die mooi en wat kosten ze? Heeft iemand misschien zo'n ding?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Ik heb er eentje, gekocht op een beurs voor ik dacht rond de 20 euro. Er kan een 1:18 model op en je kunt kiezen uit twee draaisnelheden. Er moet een grote batterij in en de tandwieltjes maken redelijk wat zoemgeluid, maar niet echt storend. Het vilt wat op de draaischijf zit, is wel gevoelig voor vuil/stof.
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Persoonlijk vind ik dat gedoe over het niet kunnen noemen van leveranciers voor bepaalde artikelen een slechte zaak. Iemand vraag om een artikel (in dit geval een draaiplateau) en dan zouden we diegene niet openbaar mogen helpen, omdat dat spam zou zijn?
Derhalve trek ik me er niet zoveel van aan, voor de topicstarter: o.a. Rick Evers verkocht die dingen. Hij is te bereiken via zijn website, http://www.rickevers.nl
Ook AutoArt verkoopt ze, dan zullen ze wel te verkrijgen zijn via de AA dealers.
Je kan je geluk ook proberen bij winkels voor etaleurs. In Amsterdam zit een grote, maar daar ben ik de naam van kwijt, en ik heb ze ook wel gezien bij Jongeneel Verpakkingen in Gouda.
--mocht er wat op tegen zijn om iemand te helpen, dan neemt een mod maar contact met me op--
Derhalve trek ik me er niet zoveel van aan, voor de topicstarter: o.a. Rick Evers verkocht die dingen. Hij is te bereiken via zijn website, http://www.rickevers.nl
Ook AutoArt verkoopt ze, dan zullen ze wel te verkrijgen zijn via de AA dealers.
Je kan je geluk ook proberen bij winkels voor etaleurs. In Amsterdam zit een grote, maar daar ben ik de naam van kwijt, en ik heb ze ook wel gezien bij Jongeneel Verpakkingen in Gouda.
--mocht er wat op tegen zijn om iemand te helpen, dan neemt een mod maar contact met me op--
Hmmm, idd verkoopt 1 van de forumpartners ze zeker weten. ivm spam zal ik niet zeggen welke, maar laat ik wat hints geven:
De eerste letter is de eerste letter van een Nederlands automerk, opgegaan in Volvo, en uitvinder van de variomatic.
De volgende 4 letters is het spul wat in een tompouce zit.
De volgende 5 letters zijn de dingen waar wij modellen van verzamelen.
De eerste letter is de eerste letter van een Nederlands automerk, opgegaan in Volvo, en uitvinder van de variomatic.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Herman schreef:Hmmm, idd verkoopt 1 van de forumpartners ze zeker weten. ivm spam zal ik niet zeggen welke, maar laat ik wat hints geven:
IVM met spam zal ik dan ook niet zeggen dat curbstone models ze ook heeft!

-
Herman schreef:Hmmm, idd verkoopt 1 van de forumpartners ze zeker weten. ivm spam zal ik niet zeggen welke, maar laat ik wat hints geven:
Helaas Herman,
Ik kom er niet op. Bij mijn weten zit er pudding tussen een tompoes. De D van het automerk was duidelijk maar hierop volgende 4 letters pudd kom ik op de eerste 5 letters uit Dpudd. Volgens mij is er geen forumpartner, die zo begint met zijn naam. Of jij weet meer als ik, dat er een of andere Stjech ook partner is geworden.

Wel denk ik, dat Curb en Frank uit Schijndel (beide partners) zulke plateau's kunnen leveren.

Misschien Carweb ook wel.