Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: GioGio: 3x Bentley 1/2/2013
Dit is zo'n gave set om in je bezit te hebben. Ben blij dat ik hem zelf ook heb namelijk. Gave foto's ook weer.
Jazeker, nu de andere set nog voor een schappelijk prijsje.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Mooi setje Bentley's. De verpakking is ook spectaculair zeg
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
GioGio: Aston Martin DB5 deel 1
Bij deze het begin van de Aston Martin DB5 James Bond.
(foto's niet meer beschikbaar)
Zoals bekend zal het vele weken gaan duren eer dit model compleet is. Het model is groot met een schaal van 1:8 wat een lengte zal opleveren van 57,12 cm en 19,75 cm breed.
Gewicht zal uitkomen op 8,5 kilo. Het model zal opgebouwd gaan worden uit 260 onderdelen en 302 schroeven. Kortom, we hebben wat te doen.
De eerste uitgave bestaat uit verschillende bladen en wat onderdelen, onderdelen waar je nu nog niets mee kan overigens.
Allereerst het wekelijkse tijdschrift.
Hierin staat wat informatie over de bijgeleverde onderdelen van die week en de link die verband leg met de echte 1:1 wagen betreffende dezelfde onderdelen.
Verders ook het hoe en waarom het gebruik van deze wagen in de film en de tot standkoming daarvan.
Verders ook een blad met uitgebreide informatie over het schaalmodel en zijn onderdelen en mogelijkheden, erg leuk om door te kijken.
Het blauwe blad is niets meer dan een onderdelen overzicht.
Het groene blad staan plaatjes van het schaalmodel op ware 1:8 schaal, zo heb je alvast een idee van hoe groot het gaat worden. Altijd handig om alvast ruimte te gaan zoeken waar ie moet komen te staan.
Ook zit er een instructie dvd bij waarin stap voor stop de bouw te zien is met de nodige uitleg erbij, erg handig.
Best leuk om alles door te kijken en lezen. Buiten dit alles zat er uiteraard de nodige reclame shit bij maargoed.
Ook belangrijk, de eerste onderdelen zitten erbij.
In dit geval is dat het kogelvrije scherm voor de achter ruit. Dit scherm is van metaal en voeld stevig aan, het geeft je gelijk een indruk waarom het totaal op 8,5 kilo zal uitkomen.
Ander onderdeel is de grill en twee Aston Martin logo,s voor op de achterklep en motorkap.
Veel meer is er eigenlijk nog niet te vertellen maargoed, het begin is er.
Wel leuk is dat een vriendin van m,n vrouw ook besloten heeft om hem te gaan bouwen....
(foto's niet meer beschikbaar)
Zoals bekend zal het vele weken gaan duren eer dit model compleet is. Het model is groot met een schaal van 1:8 wat een lengte zal opleveren van 57,12 cm en 19,75 cm breed.
Gewicht zal uitkomen op 8,5 kilo. Het model zal opgebouwd gaan worden uit 260 onderdelen en 302 schroeven. Kortom, we hebben wat te doen.
De eerste uitgave bestaat uit verschillende bladen en wat onderdelen, onderdelen waar je nu nog niets mee kan overigens.
Allereerst het wekelijkse tijdschrift.
Hierin staat wat informatie over de bijgeleverde onderdelen van die week en de link die verband leg met de echte 1:1 wagen betreffende dezelfde onderdelen.
Verders ook het hoe en waarom het gebruik van deze wagen in de film en de tot standkoming daarvan.
Verders ook een blad met uitgebreide informatie over het schaalmodel en zijn onderdelen en mogelijkheden, erg leuk om door te kijken.
Het blauwe blad is niets meer dan een onderdelen overzicht.
Het groene blad staan plaatjes van het schaalmodel op ware 1:8 schaal, zo heb je alvast een idee van hoe groot het gaat worden. Altijd handig om alvast ruimte te gaan zoeken waar ie moet komen te staan.
Ook zit er een instructie dvd bij waarin stap voor stop de bouw te zien is met de nodige uitleg erbij, erg handig.
Best leuk om alles door te kijken en lezen. Buiten dit alles zat er uiteraard de nodige reclame shit bij maargoed.
Ook belangrijk, de eerste onderdelen zitten erbij.
In dit geval is dat het kogelvrije scherm voor de achter ruit. Dit scherm is van metaal en voeld stevig aan, het geeft je gelijk een indruk waarom het totaal op 8,5 kilo zal uitkomen.
Ander onderdeel is de grill en twee Aston Martin logo,s voor op de achterklep en motorkap.
Veel meer is er eigenlijk nog niet te vertellen maargoed, het begin is er.
Wel leuk is dat een vriendin van m,n vrouw ook besloten heeft om hem te gaan bouwen....
Laatst gewijzigd door Johan op vr 15 sep 2017 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
- Ferrarifan
- Contacteer:
Re: GioGio: Aston Martin DB5 Deel 1 8/2/2013
Leuk om het hele proces te volgens, succes met de bouw van dit model
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Vroeg me al af of iemand op t forum ermee zou beginnen, ben benieuwt
>>Check out my collection http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<
Zeer interessant hoor! Nogmaals, Wens ik je succes!
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
Interessant om te volgen... Gaat nog wel even duren voordat het een volledige wagen is!
Dank voor de reacties.
Het gaat inderdaad nog wel eventjes duren voordat er een compleet model staat. Ik heb een abbo genomen maar nadeel daarvan is dat je één keer per vier weken vier tijdschriften krijg opgestuurd.
Zal wellicht te maken hebben omdat je geen verzendkosten betaal maargoed, het begin is er.
Het gaat inderdaad nog wel eventjes duren voordat er een compleet model staat. Ik heb een abbo genomen maar nadeel daarvan is dat je één keer per vier weken vier tijdschriften krijg opgestuurd.
Zal wellicht te maken hebben omdat je geen verzendkosten betaal maargoed, het begin is er.
oke gaaf dit ga ik volgen en hopelij krijg je alles binnen.
- alain_1978
Interessant. Dit ga ik hier ook volgen.
Voelt het allemaal wat kwalittatief aan?
Voelt het allemaal wat kwalittatief aan?
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Kan er nog weinig over zeggen. Het metaal is degelijk maar de plastic delen zijn dan best wel weer erg plastic.
Als je puur op kwaliteit kijk kan het zeker niet in de schaduw staan van merken als CMC om maar eens wat te noemen maar denk dat je dit model in z,n geheel moet beoordelen.
Dus het formaat en het feit dat alles echt zal werken.
De tijd zal het leren.
Als je puur op kwaliteit kijk kan het zeker niet in de schaduw staan van merken als CMC om maar eens wat te noemen maar denk dat je dit model in z,n geheel moet beoordelen.
Dus het formaat en het feit dat alles echt zal werken.
De tijd zal het leren.
Vandaag de postbode aan de deur met een flink pakket. Het zijn de volgende 4 delen van de DB5.......
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Genoeg informatie om te lezen in ieder geval. Wegens omstandigheden ga ik er niet aan beginnen helaas. Geld hard nodig voor andere zaken.
Ik zit nog steeds te twijfelen.
Ligt een beetje aan de betaalmethode.
Als ik het kan overmaken of met een acceptgiro kan betalen doe ik het.
Ik kan hiervan op de site niks terugvinden.
Antonio.
Ligt een beetje aan de betaalmethode.
Als ik het kan overmaken of met een acceptgiro kan betalen doe ik het.
Ik kan hiervan op de site niks terugvinden.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.