Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zowel de 300SL als de Porsche zien er bijzonder goed uit. Ik sluit niet uit dat de Porsche (een halve Audi- met Audi-techniek en gebouwd in de Audi-fabriek) er nog eens gaat komen...
tom schreef:Zowel de 300SL als de Porsche zien er bijzonder goed uit. Ik sluit niet uit dat de Porsche (een halve Audi- met Audi-techniek en gebouwd in de Audi-fabriek) er nog eens gaat komen...
Die staat al weken in mijn vitrine. Nou week of 3 dan...
Misschien is het handiger om te letten op wat je post ipv je aantal. Op de vorige pagina vond je hem er ook al niet verkeerd uit zien. Ik betwijfel of je wel hebt gezien welke auto je de 2de keer zo 'supper' vond.
Maar goed... De 300SL, is zeker een net model. Alleen dat interieur blijft een rot kleur hebben. Het Mercedes en 300SL logo zijn met foto-etch achtig iets gemaakt. Daaroverheen zit een sticker. Ik zou toch niet echt op mijn gemak zijn als ik deze er moet afhalen. Verder wel een strak model. Alhoewel ik een paar minichamps modellen heb gezien waar ik de deuren niet geheel strak zag sluiten.
Ja je heb gelijk sorry Had het niet eens in de gaten dat ik al gepost had.