Minichamps 1:18 modellen voor 2005

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
tom

Bericht door tom »

Zowel de 300SL als de Porsche zien er bijzonder goed uit. Ik sluit niet uit dat de Porsche (een halve Audi- met Audi-techniek en gebouwd in de Audi-fabriek) er nog eens gaat komen...
St. Paul

Bericht door St. Paul »

tom schreef:Zowel de 300SL als de Porsche zien er bijzonder goed uit. Ik sluit niet uit dat de Porsche (een halve Audi- met Audi-techniek en gebouwd in de Audi-fabriek) er nog eens gaat komen...

Die staat al weken in mijn vitrine. :wink: Nou week of 3 dan... :mrgreen:
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

St. Paul schreef:
De_Modelautogarage schreef:Ziet er supper uit :thump_up:

Misschien is het handiger om te letten op wat je post ipv je aantal. Op de vorige pagina vond je hem er ook al niet verkeerd uit zien. :| Ik betwijfel of je wel hebt gezien welke auto je de 2de keer zo 'supper' vond. :think:

Maar goed... De 300SL, is zeker een net model. Alleen dat interieur blijft een rot kleur hebben. Het Mercedes en 300SL logo zijn met foto-etch achtig iets gemaakt. Daaroverheen zit een sticker. :? Ik zou toch niet echt op mijn gemak zijn als ik deze er moet afhalen. Verder wel een strak model. Alhoewel ik een paar minichamps modellen heb gezien waar ik de deuren niet geheel strak zag sluiten. :eh:

Ja je heb gelijk sorry :oops: Had het niet eens in de gaten dat ik al gepost had.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

St. Paul schreef:Die staat al weken in mijn vitrine. :wink: Nou week of 3 dan... :mrgreen:

Waar blijft die update in je privecollectietopic (3x woordwaarde) dan? :mrgreen:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De Sierra Cosworth van Minichamps 1:18

Afbeelding

Schijnt ook tegen dezelfde prijs te verkrijgen zijn als de Astons en de Ford Capri. Moet zeggen dat hij er niet slecht uit ziet :thump_up:
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Ricardo schreef:De Sierra Cosworth van Minichamps 1:18

Afbeelding

Schijnt ook tegen dezelfde prijs te verkrijgen zijn als de Astons en de Ford Capri. Moet zeggen dat hij er niet slecht uit ziet :thump_up:

Ja klopt, ik heb een folder van de Car Collection van Minichamps en daar staat dit model ook in. Komt ook nog in het wit. Voor 30 euro... :D
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Gesloten