Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Mr. Dj M. --> Mg Tf (83-PL-SB)

Bericht door Mr. Dj M. »

Als je goed kijkt zie je op de tweede foto van onder net een randje van het doek dat je er eerst oplegt.
Dat is een soort van matje dat je er eerst op moet leggen. Dat is inderdaad ter bescherming, maar ook om glijden te voorkomen.

Het matje is overigens inmiddels bijgeknipt en volgt nu mooi de klep :)
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Ah ja nu je het zegt. De bescherm-/antislipmat was me nog niet opgevallen :)
De boot-bag is wel een goede oplossing om de kofferruitmte te vergroten.
Kan je er ook nog 120 km/h met rijden op de autosnelweg of is er dan kans dat de boot-bag gelanceerd wordt?
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Bien
Schaal: 1:43

Bericht door Bien »

Wat een prachtige auto! :worshippy:
Nelis

Bericht door Nelis »

Leuke extras allemaal, maakt hem weer net een beetje anders dan de rest.
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Thanks guys :cool:

alain_1978 schreef:Kan je er ook nog 120 km/h met rijden op de autosnelweg of is er dan kans dat de boot-bag gelanceerd wordt?
Nee dat moet kunnen hoor, heb niks gehoord/gelezen over maximum snelheden en de boel zit zeker stevig vast zoals het geconstrueerd is :thump_up:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Binnenkort maar weer eens een schaal update, maar wilde nog even updaten hoe de 1:1 er voor staat en wat ik dus ook zal moeten doen met het schaalmodel. Afgelopen tijd namelijk eindelijk een juiste engelse/geblokte vlag gevonden voor tussen de stoelen, nieuwe wielen geplaatst (met veel pijn en moeite door probleem bouten) en cruisecontrol geïnstalleerd :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de vlag badge:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bien
Schaal: 1:43

Bericht door Bien »

Ziet er erg lekker uit zo! :drool:
Nu nog een klein beetje verlagen zodat de wielen de kasten mooi opvullen en dan is hij perfect! :worshippy:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Fijne updates.
Het is toch altijd maar weer een dun lijntje tussen smaak en wansmaeck.
Persoonlijk zou ik er weinig meer aan veranderen en opteren voor de lichtere velgen ipv zwarte op een groen model. Maar dat is een kwestie van persoonlijke keuze en voorkeur. :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ah..de winterbanden er alweer onder? :D

Sluit me aan bij voorgaande spreker. Toen je hem net had voelde ik een milde vorm van jalouzie, dat is na de modificaties gelukkig over. :thump_up: :twisted:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Jullie zijn geen fan van zwart merk ik....
Vind het persoonlijk erg geslaagd, omdat dit ook weer op de striping terug komt. :roll:

@Bien: Voor de looks is verlagen wel een goed idee. Ben er alleen nog niet uit of ik het ga doen. Drempels enzo...
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Vind het persoonlijk erg geslaagd, omdat dit ook weer op de striping terug komt.
Zwarte velgen kunnen best gaaf staan, maar vind het bij groen niet zo geslaagd. Is toch een beetje een deftige kleur, en niet zo zeer bruut.
Joep van Deudekom schreef ooit een hele aardige column over terugkerende kleuren. Toch een beetje een vrouwendingetje..

Dat gezegd hebbende, ik ken menschen die de John Cooper signatuurtjes op het sexy gewelfde motorkapje van Coopernicus niet kunnen appreciëren, dus doe vooral wat je zelf goed dunkt! :angel:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
bobbob

Bericht door bobbob »

Ziet er mooi uit hoor!
Mr. Dj M. schreef:@Bien: Voor de looks is verlagen wel een goed idee. Ben er alleen nog niet uit of ik het ga doen. Drempels enzo...
Mijn auto is nu 5cm verlaagt, doordat ie keihard is geveerd hebben we nog geen één keer een drempel geraakt! Dus met een paar centimeter op de goede manier verlagen kan best. Als je de dempers ook maar aanpakt :thump_up:
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Met zijn meegespoten wielen lijkt het een speciale editie, qua hoogte vind ik de TF perfect :thump_up:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

OTF'er schreef:Met zijn meegespoten wielen lijkt het een speciale editie, qua hoogte vind ik de TF perfect :thump_up:
De meesten kenben hem zo niet inderdaad. De Le500 editie was in oranje bijvoorbeeld ook te krijgen met zwarte wielen :wink:

@bobbob: Dat snap ik, maar wil niet inboeten op comfort. Vering is hard genoeg zo :mrgreen:
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Cruise control is altijd handig, zeker in deze tijden waarbij onze vrienden van de politie graag traject- en flitscontroles doen.
Die Engelse/geblokte vlag is een leuke toevoeging, ziet er knap uit :thump_up:
En sorry, maar van die zwarte wielen ben ik geen liefhebber. Ze zien er wel mooi uit qua design maar een zilvergrijs kleurtje
had ik mooier gevonden in combinatie met het groen. Maar ja das allemaal persoonlijke smaak hé.
Zolang jij je er goed bij voelt, dat is het belangrijkste. Het is een mooie wagen.
Hopelijk wordt het snel wat beter weer zodat er eindelijk eens volop van kunt gaan genieten.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Plaats reactie