Dat is een soort van matje dat je er eerst op moet leggen. Dat is inderdaad ter bescherming, maar ook om glijden te voorkomen.
Het matje is overigens inmiddels bijgeknipt en volgt nu mooi de klep

Nee dat moet kunnen hoor, heb niks gehoord/gelezen over maximum snelheden en de boel zit zeker stevig vast zoals het geconstrueerd isalain_1978 schreef:Kan je er ook nog 120 km/h met rijden op de autosnelweg of is er dan kans dat de boot-bag gelanceerd wordt?
Zwarte velgen kunnen best gaaf staan, maar vind het bij groen niet zo geslaagd. Is toch een beetje een deftige kleur, en niet zo zeer bruut.Vind het persoonlijk erg geslaagd, omdat dit ook weer op de striping terug komt.
Mijn auto is nu 5cm verlaagt, doordat ie keihard is geveerd hebben we nog geen één keer een drempel geraakt! Dus met een paar centimeter op de goede manier verlagen kan best. Als je de dempers ook maar aanpaktMr. Dj M. schreef:@Bien: Voor de looks is verlagen wel een goed idee. Ben er alleen nog niet uit of ik het ga doen. Drempels enzo...
De meesten kenben hem zo niet inderdaad. De Le500 editie was in oranje bijvoorbeeld ook te krijgen met zwarte wielenOTF'er schreef:Met zijn meegespoten wielen lijkt het een speciale editie, qua hoogte vind ik de TF perfect