Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Marcel04 schreef:Handig ook dat je de updates direct in de eerste post doet, moet iedereen eigenlijk doen...zie je ze ten minste direct!!!
Als iedereen de regels bovenaan leest, dan zie je dat dat ook de bedoeling is
Dit zijn de regels waar iedereen zich aan moet houden in dit subforum:
De topicstarter gebruikt zijn eerste bericht om zijn project te beschrijven d.m.v. tekst en/of plaatjes.
Het is niet de bedoeling om voor een nieuwe stap een nieuw bericht te plaatsen maar het eertse aan te passen. Je kan wel in een nieuw bericht aangeven dat je weer vorderingen hebt gemaakt.
Iedereen mag vragen stellen over het project.
Er mag pas op een vraag worden gereageerd als de topicstarter geantwoord heeft.
Indien iemand een suggestie voor een andere regel heeft dan graag per pm.
Misschien heb je hier iets aan. In de handel zijn van die leger poppetjes van Airfix, die hebben schaal 1/76 (geloof ik).
Ik weet niet of er ook "burger"poppetjes zijn. maar informeren kan altijd.
Probeer is bij een spellen speciaal zaak, die hebben vaak ook hele diorama's met slagvelden van "Lord of the Rings"en zo
Misschien heb je hier iets aan. In de handel zijn van die leger poppetjes van Airfix, die hebben schaal 1/76 (geloof ik). Ik weet niet of er ook "burger"poppetjes zijn. maar informeren kan altijd. Probeer is bij een spellen speciaal zaak, die hebben vaak ook hele diorama's met slagvelden van "Lord of the Rings"en zo
heb je hier misschien meer informatie van of een site?
Een winkelketen waarvan ik hier helaas de naam niet mag noemen, biedt Cararama's in 1:72 aan voor slechts 98 eurocent per stuk. Leuk om voor weinig een aantal BMWs in de showroom te zetten?