Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik vind dat extra spiegeltje op de motorkap van die Lexus RX300 niet heel mooi, zag het ook al bij de Pajero van Ricardo.... Ben blij dat dat spiegeltje in Europa niet verplicht is!
AutoArt is wel helemaal top... ik vind de Beetle ook het mooist, ben er (buiten de RAI) ooit eentje live tegengekomen in Amsterdam. Had ik natuurlijk mijn camera net niet bij me...
Ken je het verhaal erachter? Corvette-ontwerper zegt tegen de afdeling productontwikkeling dat-ie zijn nieuwe proto gespoten wil hebben in de kleur van de opgezette haai die in zijn kantoor hangt, een eigen vangst. De kleuren moeten wel exact hetzelfde zijn als die van de haai. De lakafdeling mengt zich suf, maar de kleur van de haai is niet exact te krijgen op de auto.
Dan denkt er eentje na, haalt laat op de avond de haai van de muur van het kantoor van zijn baas en... spuit de haai over in de kleuren van de auto.
En weer een bloedmooi duo Maarten deze kleurstelling hoop ik ooit nog eens te zien op een retro uitvoering van een nieuwe Corvette. Dat diep donkerblauw met de witte buik is gewoon prachtig