Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk niet dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in deze collectie. Elke behoorlijke verzamelaar heeft al flink wat van deze modellen... en om als beginnend verzamelaar in één keer zo'n bedrag op tafel te leggen
tom schreef:Ik denk niet dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in deze collectie. Elke behoorlijke verzamelaar heeft al flink wat van deze modellen... en om als beginnend verzamelaar in één keer zo'n bedrag op tafel te leggen
Je zou maar jaren BMW rijden en verzamelen en dan een keer in de Audi van je collega naar een klant mogen rijden. En je merkt dat die Audi toch een stuk beter rijdt. Zit je met je BMW en je verzameling. Die 1:1 is zo een Audi, maar je verzameling... nu dus ook!
St. Paul schreef:Je zou maar jaren BMW rijden en verzamelen en dan een keer in de Audi van je collega naar een klant mogen rijden. En je merkt dat die Audi toch een stuk beter rijdt. Zit je met je BMW en je verzameling. Die 1:1 is zo een Audi, maar je verzameling... nu dus ook!
Dan hoop ik voor de verkoper dat-ie zo iemand met een flink gevulde portemonnee treft...
Maar voor mij is het verzamelen zelf net zo leuk als of misschien wel leuker dan het hebben van de verzameling. Ik heb verhalen bij een aantal modellen, kan er echt op kicken als ik weer een zeldzaam exemplaar vind. Als ik alles in één keer koop, is de grote lol er toch wel een beetje af.
St. Paul schreef:Je zou maar jaren BMW rijden en verzamelen en dan een keer in de Audi van je collega naar een klant mogen rijden. En je merkt dat die Audi toch een stuk beter rijdt. Zit je met je BMW en je verzameling. Die 1:1 is zo een Audi, maar je verzameling... nu dus ook!
Dan hoop ik voor de verkoper dat-ie zo iemand met een flink gevulde portemonnee treft...
Maar voor mij is het verzamelen zelf net zo leuk als of misschien wel leuker dan het hebben van de verzameling. Ik heb verhalen bij een aantal modellen, kan er echt op kicken als ik weer een zeldzaam exemplaar vind. Als ik alles in één keer koop, is de grote lol er toch wel een beetje af.
Je kunt het ook zo doen: gewoon alles kopen en dan elke dag 1 model uitpakken