Op zoek naar dat ene Audi modelletje??

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
helmich

Op zoek naar dat ene Audi modelletje??

Bericht door helmich »

Nog op zoek naar dat ene modelletje voor in je Audi verzameling?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=99891&item=6960293528&rd=1

:lol: :lol:
Ik spaar Minichamps Audi's, schaal 1:43.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Als je audi freak bent en geld over hebt dan is sparen geen kunst zo. :mrgreen: Zou het super erg vinden als ik mijn collectie moest verkopen...
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Dit is meer iets voor het cafe lijkt mij :D
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

motorhead schreef:Dit is meer iets voor het cafe lijkt mij :D

Naar mijn idee meer iets voor "De Pits" dus verplaats ik em daarheen.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Maarre heuuu.... ik mis toch dat ene AUDI modelletje :mrgreen: :mrgreen:
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Startprijs gedeeld door 401 modellen...
Hoeveel is dat eigenlijk per model :?: :think:
Dat is E 36.1596009975062 per model... Valt toch wel mee...
tom

Bericht door tom »

Da's geen verzamelen, da's inkopen. :?

Ik denk niet dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in deze collectie. Elke behoorlijke verzamelaar heeft al flink wat van deze modellen... en om als beginnend verzamelaar in één keer zo'n bedrag op tafel te leggen :?:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

tom schreef:Ik denk niet dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in deze collectie. Elke behoorlijke verzamelaar heeft al flink wat van deze modellen... en om als beginnend verzamelaar in één keer zo'n bedrag op tafel te leggen :?:

Je zou maar jaren BMW rijden en verzamelen en dan een keer in de Audi van je collega naar een klant mogen rijden. En je merkt dat die Audi toch een stuk beter rijdt. :mrgreen: Zit je met je BMW en je verzameling. Die 1:1 is zo een Audi, maar je verzameling... nu dus ook! :thump_up: :mrgreen:
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Zo gaaf man al die modelen zitten ook veel Minichamps bij :drool:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
tom

Bericht door tom »

St. Paul schreef:Je zou maar jaren BMW rijden en verzamelen en dan een keer in de Audi van je collega naar een klant mogen rijden. En je merkt dat die Audi toch een stuk beter rijdt. :mrgreen: Zit je met je BMW en je verzameling. Die 1:1 is zo een Audi, maar je verzameling... nu dus ook! :thump_up: :mrgreen:

Dan hoop ik voor de verkoper dat-ie zo iemand met een flink gevulde portemonnee treft... :)

Maar voor mij is het verzamelen zelf net zo leuk als of misschien wel leuker dan het hebben van de verzameling. Ik heb verhalen bij een aantal modellen, kan er echt op kicken als ik weer een zeldzaam exemplaar vind. Als ik alles in één keer koop, is de grote lol er toch wel een beetje af.
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

tom schreef:
St. Paul schreef:Je zou maar jaren BMW rijden en verzamelen en dan een keer in de Audi van je collega naar een klant mogen rijden. En je merkt dat die Audi toch een stuk beter rijdt. :mrgreen: Zit je met je BMW en je verzameling. Die 1:1 is zo een Audi, maar je verzameling... nu dus ook! :thump_up: :mrgreen:

Dan hoop ik voor de verkoper dat-ie zo iemand met een flink gevulde portemonnee treft... :)

Maar voor mij is het verzamelen zelf net zo leuk als of misschien wel leuker dan het hebben van de verzameling. Ik heb verhalen bij een aantal modellen, kan er echt op kicken als ik weer een zeldzaam exemplaar vind. Als ik alles in één keer koop, is de grote lol er toch wel een beetje af.

Je kunt het ook zo doen: gewoon alles kopen en dan elke dag 1 model uitpakken :worshippy:
Plaats reactie