GP van Monaco

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Ik vraag me af waarom schumi GEEN straf kreeg vanwege het overschrijden van de gele lijn tijdens het verlaten van de pits :shock:
Hebben zeker wel al een akkoord met de FIA :mrgreen: :?:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Kom op René, hij lag al bijna laatste, lijkt me straf genoeg :evil:

Als de FIA dan toch streng met boetes moet omgaan had ik graag een prent aan CA uitgedeeld gezien voor fout parkeren :x

:shifty:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Jolly Club schreef:Kom op René, hij lag al bijna laatste, lijkt me straf genoeg :evil:

Als de FIA dan toch streng met boetes moet omgaan had ik graag een prent aan CA uitgedeeld gezien voor fout parkeren :x

Ze zijn gewoon niet consequent, in het verleden hebben ze er wel straffen voor uitgedeeld
St. Paul

Bericht door St. Paul »

motorhead schreef:Ik vraag me af waarom schumi GEEN straf kreeg vanwege het overschrijden van de gele lijn tijdens het verlaten van de pits :shock:
Hebben zeker wel al een akkoord met de FIA :mrgreen: :?:

Voor de race was de minuut stilte, na afloop van die minuut liep iedereen naar zijn auto. Op 1 iemand na die ging eerst de familie Grimaldi een handje geven. Ik vond dit en wat jij zegt al opvallend Rene, maar wilde de voorvallen en een mogelijk verband niet aanhalen. :mrgreen:

Maar ja, dat consequente is vaak ver te zoeken idd.
Jolly Club

Op 1 iemand na die ging eerst de familie Grimaldi een handje geven.

Als die persoon was die ik denk die het was, heeft hij waarschijnlijk voor de wedstrijd al geweten dat 'ie niet in de buurt van het podium zou komen na afloop :mrgreen:

Maar dat 'ze' niet consequent zijn ben ik met jullie eens....

117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D Maar dat 'ze' niet consequent zijn ben ik met jullie eens....
dat is nu juist wat ik al heel de tijd probeer duidelijk te maken,IEDEREEN is niet gelijk voor de wet bij de F.I.A
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Mooi voor kimi. Foutloos gereden :thump_up:
Natuurlijk wel rekening houden met die 1e startplaats...

Het leek een oersaaie race te gaan worden maar de 2e helft was echt super. Jammer van het voorval met Albers natuurlijk. Ferrari dan toch op p7 en p8. Had schumi zelfs niet de snelste ronde...?? Toch mooi gereden vind ik. Ze doen het ni slecht zenne, ze hebben gewoon pech (en slechte banden voor qualif). Er werd tevens gezegd dat rubinho klaagde over vibraties in de F2005 dacht ik... Maar het gaat toch de goeie kant op :thump_up:

Alonso was in't begin wel goed, maar na verloop echt wel zwak. Onder druk lijkt hij nog wel eens te bezwijken. Als het niet zijn slicks achteraan waren... Jammer vr Renault! Goed voor Williams!

Hebben jullie dat gehoord van de redbull-tent?? 10 dagen om die op te zetten!!! :lol: Ze gaan op de nürburgring een tent van een ander team huren ofzoiets, omdat ze die in een week nooit ingepakt krijgen... :D

Nürburgring binnen een week!!
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Ralf en Barrichello kritisch over rijstijl Schumacher
Michael Schumacher kreeg na de Grote Prijs van Monaco wat kritiek te slikken over zijn rijgedrag in de laatste ronde. Het begint allemaal bij het uitkomen van de tunnel: Schumacher werpt zich voor de wagen van zijn teamgenoot Barrichello bij het afremmen voor de chicane en wint een plaatsje, en dus een extra punt.

?Hij nam een risico?, vindt de Braziliaan. ?Na de race heb ik er met hem en Jean over gesproken. Ik wil het team absoluut niet destabiliseren, maar dit vind ik niet kunnen. Ik moest me inhouden om een aanrijding te vermijden, en dat om een extra puntje.?

Schumacher probeerde bij het uitkomen van de laatste bocht nog een manoeuvre op zijn broer Ralf. Bijna raakten ze elkaar: ?Het was erg gevaarlijk van hem?, vindt Ralf. ?Soms is Michael er niet helemaal bij. Ik heb de indruk dat hij af en toe zijn hersenen uitschakelt.?

En wat vindt Schumacher er zelf van? ?Ik ben hier om te racen, niet om mijn zondags trip te maken. Ik ga geen cadeautjes uitdelen, die zullen we zelf ook niet krijgen

Bron: F1World.be
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

Ik geef michael groot gelijk, een extra punt heeft ie wel nodig goeie actie tunnel uit ennetjes ernaast. niks aan de hand
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ondanks dat M. Schumacher niet m'n held is vind ik dat Barrichello en Ralf hier niet moeten zeuren, het is toch racen en ieder extra puntje is meegenomen. Stel dat Ferrari dit seizoen nog terugkomt (wat ik me niet kan voorstellen, maar dit terzijde) dan kan dat extra punt op het einde van het seizoen nog eens heel belangrijk zijn.

Daar komt bij dat Barrichello en Ralf toch ook wel weten dat Michael zich nogal eens bedient van het betere gooi en smijtwerk :wink: .
Afbeelding
Jolly Club

Tevens opgemerkt dat Ralf 2 extra WK punten moet krijgen als hij belooft te stoppen met huilen :evil:

Daarom plaatste ik gisteren dus deze opmerking.

Respect voor Trulli (al kon je zien aankomen dat ie zijn opgevoerde Starlet géén plezier deed met deze actie :lol: ) en Schumacher.....
De man blijft vechten tot de laatste meter, en als ie een gat ziet gooit ie dat ding er tenminste naast. :worshippy:

Dit in tegenstelling tot het laffe rijden van een Ralf en een Rubens die gewoon onderuitgezakt in hun wagens liggen en hopen dat er genoeg auto's voor ze uitvallen om in de punten te finishen :snooty:

Heb met name van Barrichello al véél betere seizoenen gezien :thump_down:

En een eervolle vermelding voor Sjaak, die ondanks het uitblijven van rokende Mercedes-motoren toch nog voor een momentje van leedvermaak zorgde :oops: :mrgreen:

Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

groot gelijk michael schumacher!!!

Het blijft toch racen zeker, of het nu de 20ste of laatste ronde is (terwijl de rest aan het uitbollen is en denkt dat het afgelopen is). Denk eens aan het prachtige manoeuver van Barrichello bij Trulli in de allerlaatste bocht, Frankrijk vorig jaar!

en dat van dat verstand uitschakelen... moet dat soms niet als rijder? :thump_up:
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

helemaal mee eens :thump_up:
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

wat een zeurpieten idd die ralf en die rubens...(of ik heb het onveilige gedeelte van die acties gemist..)
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Als Rubens niet om dat ene puntje geeft, had hij schumacher ook wel voorbij kunnen laten gaan lijkt me. Tuurlijk probeert hij dat voor 1 puntje. Fantastisch dat Michael Schumacher nog zulke acties onderneemt, en dat na 15 jaar formule 1 en 7 wereld titels op zak. En als Ralf achter zn broer zat had hij het niet geprobeerd zeker? ja dacht het ook :S
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Plaats reactie