Saaie wielen
Saaie wielen
Ik ben eigenlijk ene beetje op zoek naar doordgewone, saaie modelautowielen in de schaal 1:18. Dus niet wielen van 'lichtmetaal' of met spaakjes, maar gewoon wielen die je bijvoorbeeld onder een aanhanger ofzo terugvindt (natuurlijk wel de 1:18 versie dan he!). Kan je die wielen ergens los kopen ? En zo ja: waar ? Of zal ik mij moeten beroepen op modelauto's die gesneuveld zijn ?
- Jolly Club
Kreeg onlangs een catalogus van Revell onder ogen, waarin verschillende klassieke 1:18 modellen stonden die waren voorzien van bijpassende klassieke caravans.
Aangezien Revell groot is op thuismarkt Duitsland en het aanbod van modellen op Ebay vanuit Duitsland enorm is, kun je daar misschien op een betaalbare manier het één en ander proberen te vinden
Mocht je in de caravans en hun artikelnummers geinteresseerd zijn, PB dan even je adres als je wilt, dan stuur ik je de betreffende pagina's even per post toe
Aangezien Revell groot is op thuismarkt Duitsland en het aanbod van modellen op Ebay vanuit Duitsland enorm is, kun je daar misschien op een betaalbare manier het één en ander proberen te vinden

Mocht je in de caravans en hun artikelnummers geinteresseerd zijn, PB dan even je adres als je wilt, dan stuur ik je de betreffende pagina's even per post toe

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Kreeg onlangs een catalogus van Revell onder ogen, waarin verschillende klassieke 1:18 modellen stonden die waren voorzien van bijpassende klassieke caravans.
verkeerde topic

- Jolly Club
Alles wat kapot is en terug gaat naar Minichamps dumpt Minichamps 1 keer per jaar op een beurs tegen 30% van de nieuw prijs. 2 probleempjes: 1 je moet ervoor naar Aken, 2 die beurs was 2 weekenden terug.
Maar anders zou ik gewoon eens op een rommelmarkt kijken. Hier in de buurt is er altijd 1 met een vent die vroeger een hoop oude burago's had. Dingen zagen er niet meer uit, maar goed je hebt maar 2 wielen nodig dus...
En nog iets anders is dat er verschillende mensen hier wel op zoek zijn naar speciale velgen om hun wagens te verbouwen. Misschien dat de velgen die zij er juist af halen wat zijn?
Maar anders zou ik gewoon eens op een rommelmarkt kijken. Hier in de buurt is er altijd 1 met een vent die vroeger een hoop oude burago's had. Dingen zagen er niet meer uit, maar goed je hebt maar 2 wielen nodig dus...
En nog iets anders is dat er verschillende mensen hier wel op zoek zijn naar speciale velgen om hun wagens te verbouwen. Misschien dat de velgen die zij er juist af halen wat zijn?