Die Ralf rijdt daar alleen maar dankzij MS, dus ik wat mij betreft moet hij nog zijn mond houden als MS hem er af beukt. Die knuppel heeft totaal geen bestaansrecht in de F1. En Barrichello zat het hele weekend al te klungelen. Die verdiende het niet eens voor MS te eindigen. Als de situatie andersom was had Barrichello denk ik wel de opdracht gehad er achter te blijven maar ja... dat is het contract wat ie getekend heeft. Pech voor hem.
Ik heb regelmatig gezegd dat MS alleen maar via de pits inhaalt en er achter blijft hangen omdat ie bang is punten te verliezen. Maar zoals ik eerder al zei haalde hij hier gewoon netjes en goed in. Ik vind dit de beste actie die ik in jaren van hem heb gezien (zelfs beter dan Monza waar hij hulp kreeg van de 2 auto's er voor). Mag ie meer doen en ik word nog fan van hem.
Overigens pakte MS Fisichella, die het gat pas voor MS redelijk dicht kreeg toen deze wat plaatsen verloor na die voorbij stuiterende Toyota, toch gelijk in de eerst volgende bocht waardoor deze van zijn lijn moest en Barrichello mee kon. Daar hoor je hem niet over.