Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:DE roemruchte jaren 60 horen eigenlijk niet te ontbreken bij een Le Mans verzamelaar Die worden toch vaak als de mooiste periode uit de racehistorie betiteld
Iedere periode heeft zijn charmes: de early 70's met zijn P917 en F512 de eind 70's met die fantastische groep 5 GT's de 80's met de P956/962 en Jaguar XJR's de 90's met de MacF1 en andere GT1''s en ach ook de moderne Audi's, Bentleys, Panozzen en Domes zijn het aankijken best waard.
ben ik helemaal met je eens. Ik ben ook van plan om de groep 4 en 5 wagens uit de jaren 70 te sparen en de GT wagens vanaf 90 te sparen. Uit de jaren tachtig wil ik alleen de Janneman modellen en Lancia LC2 Martini ( omdat daar een Ferrari motor in ligt)
ik tracht om zoveel mogelijk le mans wagens te hebben van ieder jaar,al weet ik dat dit een onmogelijke taak is.wel zou ik graag al de le mans winnaars hebben en tot nu toe ben ik daar goed op weg mee.