minichamps klantenservice ?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
powerline

minichamps klantenservice ?

Bericht door powerline »

hoi, ik heb nou al 2 emails gestuurd naar minichamps , omdat ik nieuwe ramen nodig heb voor mijn bmw m3 e30 1:18 . maar ik krijg maar geen reactie ik heb de emails naar info@minichamps.de gestuurd. heeft iemand mischien nog een andere mail adres van minichamps? bij voorbaat dank.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
motorhead
MAF Adviseur

Re: minichamps klantenservice ?

Bericht door motorhead »

powerline schreef:hoi, ik heb nou al 2 emails gestuurd naar minichamps , omdat ik nieuwe ramen nodig heb voor mijn bmw m3 e30 1:18 . maar ik krijg maar geen reactie ik heb de emails naar info@minichamps.de gestuurd. heeft iemand mischien nog een andere mail adres van minichamps? bij voorbaat dank.

Zal je morgen, 23 mei een nederlands emailadres sturen :mrgreen:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

probeer het eens bij: info@rodri.nl
powerline

Bericht door powerline »

motorhead schreef:probeer het eens bij: info@rodri.nl

ik zal eens kijken, want ik heb vandaag 23 mei , eindelijk een email gekregen, :? en op mijn vraag zeiden ze het volgende: we kunnen je op het moment geen nieuwe ramen leveren omdat de productie zich in china bevindt en wij alleen reserve onderdelen van kapotte auto,s afhalen die door klanten naar ons zijn teruggestuurd :doh: nou dat vindt ik een beetje vreemd voor zo,n groot bedrijf dat ze niks voor je kunnen doen!
geef me dan een mail adres in china ofzo ja toch , nou minichamps alvast bedankt not :x
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ik heb het ook al eens geprobeert voor spiegels van een Opel DTM wagen uit 2001 (1:43), maar ik kreeg helemaal geen reactie :?

Dus je mag nog van geluk spreken :|
powerline

Bericht door powerline »

motorhead schreef:probeer het eens bij: info@rodri.nl

zo ik heb vandaag van rodri bericht gekregen (binnen een dag) :thump_up: maar zij hebben op het moment ook geen reserve ramen voor een bmw m3 e30 en ook geen sloop modellen waar ze het vanaf kunnen halen :? maarja ze reageren wel binnen een dag dus dat is wel netjes :thump_up: en niet zoals minichamps :thump_down:
Jos

Bericht door Jos »

ik denk dat Rodri ook wel wat minder mail krijgt dan minichamps :P
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Van merken als Autoart bevindt de productie zich ook in China, en toch is het mogelijk om daar reserve-onderdelen van te krijgen.

Ik snap wel dat Rodri die onderdelen niet heeft, maar Minichamps zou die toch wel moeten hebben....

gewoon :thump_down: van Minichamps dat ze geen Departement-X hebben...
Jos

Bericht door Jos »

ik vind het service gehalte van minichamps zowiezo erg laag. Maar jij weet er vast meer van he michel, ze zijn niet makkelijk daar of wel?
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Ik geloof niet dat ik ooit op een email naar Minichamps antwoord gekregen heb...

Rodri daarintegen is altijd netjes... maar die kunnen geen ijzer met handen breken.... Minichamps zelf zou best wel wat meer mogen doen aan customercare....
tom

Bericht door tom »

Minichamps denkt blijkbaar (terecht) dat klantenservice geld kost en dat we ook zonder klantenservice hun modellen wel blijven kopen... :(
Plaats reactie