Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooie aanwinsten ,ik vind persoonlijk de blauwe het mooiste,de zilvere heb ik op 1/1 zien staan in een bmw gagage te bastogne,en ik moet zeggen vooral de velgen zijn fenomenaal
Ik heb de BMW M5 nog niet in het wild zien rijden, en ook nog niet bij de BMW dealer zien staan...... maar ik heb hem wel in Essen gezien, Motershow (mocht je er ook inzitten) en bij de autorai, 8ter zo'n glazen wand
BMW X5 1:43
BMW 7 serie 1:43
BMW 3 serie compact 1:43
BMW M coupe 1:18
BMW 3.0 CSL 1:18
BMW E30 M3 cecotto 1:18
BMW 2002 1:43 special edition verchroomd 2002 van gemaakt
BMW Z4 1:18
Dat is een Sport Evolution (ook wel bekend als Evo III) ... daar rijd in Nederland welgeteld één origineel Nederlands exemplaar van rond ... en dat is een zwarte. Foto's van deze auto zijn te vinden op http://www.bmwinfo.com/30215.html
Ik wist dat het een Sport Evolution was, ik heb wel een beetje verstand van BMW. Maar wist niet dat er 1 in nederland reed!!
Bedankt Tjaard, trouwens ook een zeer mooie verzameling...