Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als je er niet tevreden over bent zou ik overwegen om ze terug te sturen en je geld terug te eisen. En dan kun je daarvoor 1 hele wagen kopen. Dat is beter dan je lopen ergeren heel de tijd. Maar het zijn leuke modellen ondanks de bschadigingen en dergelijke
ik heb die ook zien staan op de marktplaats:een goeie tip,vraag altijd foto's van de gehele auto,rondomrond,zo kun je zien of er beschadigingen zijn en ik vraag ook altijd of er geen afgebroken of gelijmde onderdelen zijn.Ik heb zo ook eens een wagen willen kopen maar van één kant van de wagen kreeg ik nooit geen foto.Altijd smoesjes enz. Ik heb hem dan maar niet gekocht.Het zijn wel mooie aanwinsten.
Ik heb vandaag aan de Subaru gewerk krasen zijn weg enzo Ik had een Antenne gekocht (Ook weer verloren in me kamer )Nu alleen nog dus een Antenne een raampje van een deur en dan is me Impreza ook weer heel
Ik heb weer wat modelen gekocht sinds me 3 rally wagens.En ik ben me topic uit het oog verloren dus zal de komende dagen wel wat foto's plaatsen en ik begin met de Ford Sierra RS CosWorth
Prachtige bak deze Cosworth wit staat hem er goed en zelfs de motor en interieur zien er erg goed uit jammer alleen dat je goed ziet dat de stoelen plastic zijn aan die randjes