favo model...
favo model...
hallo, ik had een ideetje en wou kijken of jullie het wat vinden om eventueel een vast plekje op forum te geven.
ik d8 zelf als er meerder zoeken meer kans op iets vinden...
de bedoeling, als iemand een model zoekt die hij/zij graag wil hebben, zet hij hier ff neer, als er iemand anders bij zijn zoektocht zelf 1 tegen kom, dat hij het hier even neer zet, zodat we elkaar toch misschien zo kunnen helpen..... sommige hebben namelijk soms meer geluk.
als het nix is, verwijzen naar prullebak
ik d8 zelf als er meerder zoeken meer kans op iets vinden...
de bedoeling, als iemand een model zoekt die hij/zij graag wil hebben, zet hij hier ff neer, als er iemand anders bij zijn zoektocht zelf 1 tegen kom, dat hij het hier even neer zet, zodat we elkaar toch misschien zo kunnen helpen..... sommige hebben namelijk soms meer geluk.
als het nix is, verwijzen naar prullebak
- hanzjepanzje
Denk dat er teveel members zijn om dit te laten werken. De kans is groot dat als je naar marktplaats.nl gaat dat elk model dat je tegekomt wel iemands favo is. Het is gewoon gekkenwerk om dat allemaal voor elkaar bij te houden. Het idee is leuk maar dit lijkt me niet de plek hiervoor, je blijft bezig...
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Dodge Viper GTS/R.
Kom natuurlijk weert juist te laat, de aanbieding is alweer uitverkocht
Liefst een '97 Daytona (wit/blauwe strepen) of een 2000 Daytona (rood/witte strepen)
Weet je hem staan tegen niet té hoge prijs (max ?75) dan mag je het laten weten.
Iemand een idee of Schuiten ze heeft ?Rotterdam is maar een halfuurtje van hier, en dan wil ik wel eens gaan zien...
Kom natuurlijk weert juist te laat, de aanbieding is alweer uitverkocht

Liefst een '97 Daytona (wit/blauwe strepen) of een 2000 Daytona (rood/witte strepen)
Weet je hem staan tegen niet té hoge prijs (max ?75) dan mag je het laten weten.
Iemand een idee of Schuiten ze heeft ?Rotterdam is maar een halfuurtje van hier, en dan wil ik wel eens gaan zien...

Grab life by the horns.
Denk ook niet echt dat dit gaat werken, maar als iemand nog een Subaru Impreza 22B van Autoart in 1:18 weet te staan houd ik mij aanbevolen
Ander idee:
Wie lijkt het wat om met een paar leden een inkoopactie te doen van een bepaald model? Zijn altijd wel modellen die, laten we zeggen, 10-15 mensen op dit forum van plan zijn om te kopen. Met een gezamenlijke order kunnen we misschien wel een mooie prijs afdwingen
Ik heb wel eens met een inkoopactie meegedaan via een site die ik hier niet zal noemen, maar dat scheelde mooi 1/3 van de prijs (verkoopprijs was 150 euro en via die actie 100 euro).

Ander idee:
Wie lijkt het wat om met een paar leden een inkoopactie te doen van een bepaald model? Zijn altijd wel modellen die, laten we zeggen, 10-15 mensen op dit forum van plan zijn om te kopen. Met een gezamenlijke order kunnen we misschien wel een mooie prijs afdwingen

- hanzjepanzje
- hanzjepanzje
DTM schreef:Denk ook niet echt dat dit gaat werken, maar als iemand nog een Subaru Impreza 22B van Autoart in 1:18 weet te staan houd ik mij aanbevolen

dit model SUBARU op zoek zijn (ik bijvoorbeeld)

Je ziet ze wel eens te koop maar die prijzen

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Vincent schreef:Dodge Viper GTS/R.
Kom natuurlijk weert juist te laat, de aanbieding is alweer uitverkocht![]()
Die rode Daytona versie van de Viper zoek ik ook nog

Ik zoek deze 2 Porsches op 1/18 nog:
De Porsche 935 Daytona 24 hours winner 1981 , #9 Bob Garretson - Brian Redman - Bobby Rahal van het merk Carousel.
En de Porsche 917 Long Tail Le Mans 1971 Martini #21 van AutoArt
Als iemand deze 2 of 1 ervan weet staan, mijn dank zou zéér groot zijn
Het zijn de enigste 2 die ik nog mis en kzoek er al een tijdje naar, maar spijtig genoeg vind ik ze niet 
De Porsche 935 Daytona 24 hours winner 1981 , #9 Bob Garretson - Brian Redman - Bobby Rahal van het merk Carousel.

En de Porsche 917 Long Tail Le Mans 1971 Martini #21 van AutoArt

Als iemand deze 2 of 1 ervan weet staan, mijn dank zou zéér groot zijn