favo model...

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Jp-cars

favo model...

Bericht door Jp-cars »

hallo, ik had een ideetje en wou kijken of jullie het wat vinden om eventueel een vast plekje op forum te geven.

ik d8 zelf als er meerder zoeken meer kans op iets vinden...

de bedoeling, als iemand een model zoekt die hij/zij graag wil hebben, zet hij hier ff neer, als er iemand anders bij zijn zoektocht zelf 1 tegen kom, dat hij het hier even neer zet, zodat we elkaar toch misschien zo kunnen helpen..... sommige hebben namelijk soms meer geluk.

als het nix is, verwijzen naar prullebak
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

daarvoor hebben we de beurs
Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Als ik alle modellen die ik zoek hier neerzet kan ik wel een eigen topic vullen :P :P :P :P
Jp-cars

Bericht door Jp-cars »

das dus niet de bedoeling, iedereen heeft wel één model die hij graag wilt.

mjah delete maar!!!
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Denk dat er teveel members zijn om dit te laten werken. De kans is groot dat als je naar marktplaats.nl gaat dat elk model dat je tegekomt wel iemands favo is. Het is gewoon gekkenwerk om dat allemaal voor elkaar bij te houden. Het idee is leuk maar dit lijkt me niet de plek hiervoor, je blijft bezig...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

het model dat ik heeeeeeeeel graag wil is deze:

Afbeelding

Het is een Ferrari Rainbow ontworpen door Bertone, maar dan natuurlijk in de schaal 1/43 en voor een fatsoenlijke prijs 8) 8) 8)
Vincent

Bericht door Vincent »

Dodge Viper GTS/R.
Kom natuurlijk weert juist te laat, de aanbieding is alweer uitverkocht :roll:
Liefst een '97 Daytona (wit/blauwe strepen) of een 2000 Daytona (rood/witte strepen)
Weet je hem staan tegen niet té hoge prijs (max ?75) dan mag je het laten weten.
Iemand een idee of Schuiten ze heeft ?Rotterdam is maar een halfuurtje van hier, en dan wil ik wel eens gaan zien... :wink:
Grab life by the horns.
DTM

Bericht door DTM »

Denk ook niet echt dat dit gaat werken, maar als iemand nog een Subaru Impreza 22B van Autoart in 1:18 weet te staan houd ik mij aanbevolen :angel:

Ander idee:
Wie lijkt het wat om met een paar leden een inkoopactie te doen van een bepaald model? Zijn altijd wel modellen die, laten we zeggen, 10-15 mensen op dit forum van plan zijn om te kopen. Met een gezamenlijke order kunnen we misschien wel een mooie prijs afdwingen :?: Ik heb wel eens met een inkoopactie meegedaan via een site die ik hier niet zal noemen, maar dat scheelde mooi 1/3 van de prijs (verkoopprijs was 150 euro en via die actie 100 euro).
hanzjepanzje

Naja als het dan toch doorgaat wil ik 250 SWB van Youef Evolution of Revell wel :)
Groeten, Hans

--

TVR freak

Bericht door TVR freak »

hanzjepanzje schreef:Naja als het dan toch doorgaat wil ik 250 SWB van Youef Evolution of Revell wel :)

En ik die van CMC... :D
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
hanzjepanzje

Jah die bedoelde ik! Sorry zat ff verkeerd te denken :P
Groeten, Hans

--

B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Ik wil altijd wel het setje van de CMC Mercedes Transporter uit de jaren '30 dacht ik + de Mercedes Benz W154 die daar pracht mooi op zal staan.
Afbeelding
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

DTM schreef:Denk ook niet echt dat dit gaat werken, maar als iemand nog een Subaru Impreza 22B van Autoart in 1:18 weet te staan houd ik mij aanbevolen :angel:

:mrgreen: Met jouw zijn er denk ik wel meer verzamelaars die naar
dit model SUBARU op zoek zijn (ik bijvoorbeeld) :mrgreen:

Je ziet ze wel eens te koop maar die prijzen :thump_down:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Bracer

Bericht door Bracer »

Vincent schreef:Dodge Viper GTS/R.
Kom natuurlijk weert juist te laat, de aanbieding is alweer uitverkocht :roll:
Liefst een '97 Daytona (wit/blauwe strepen) of een 2000 Daytona (rood/witte strepen)
Weet je hem staan tegen niet té hoge prijs (max ?75) dan mag je het laten weten.
Iemand een idee of Schuiten ze heeft ?Rotterdam is maar een halfuurtje van hier, en dan wil ik wel eens gaan zien... :wink:

Die rode Daytona versie van de Viper zoek ik ook nog :thump_up: dus geen antennetje zoals bij LeMans maar een vinnetje vlak boven de voorruit :)
Afbeelding
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Ik zoek deze 2 Porsches op 1/18 nog:

De Porsche 935 Daytona 24 hours winner 1981 , #9 Bob Garretson - Brian Redman - Bobby Rahal van het merk Carousel.
Afbeelding

En de Porsche 917 Long Tail Le Mans 1971 Martini #21 van AutoArt
Afbeelding

Als iemand deze 2 of 1 ervan weet staan, mijn dank zou zéér groot zijn :P Het zijn de enigste 2 die ik nog mis en kzoek er al een tijdje naar, maar spijtig genoeg vind ik ze niet :(
Plaats reactie