Er schijnt (gelukkig) een steeds grotere groep te zijn die zich meer en meer toe gaan leggen op DD's. In deze collectie verschijnen ook steeds meer "specials" zoals handgebouwde modellen of zéér speciale uitvoeringen.
Laat de reacties maar komen.

Bart schreef:En dan ABSOLUUT geen reacties van wat mooi of die wil ik ook. Maar echt informatie die we kunnen gebruiken zoals een achtergrond/historie van de rijder/wagen.
Markopolo schreef:Het idee van St. Paul lijkt mij dan wel een goed idee, ik zal dit topic in 2én splitsen en in het andere topic alleen de informatie voor de DDVers laten staan, meningen verplaats ik of naar dit topic of als het niet relevant is verwijderen.
Opel-DTM schreef:Bart schreef:En dan ABSOLUUT geen reacties van wat mooi of die wil ik ook. Maar echt informatie die we kunnen gebruiken zoals een achtergrond/historie van de rijder/wagen.
Wat heb je dan aan een forum??? Zet er dan gelijk bij waar je 'm gekocht hebt, en waar die nog meer te krijgen is... en wat de gemiddelde prijs is.
Tenzij het model natuurlijk al jaren niet meer te koop is bij de reguliere verkoopadressen...