Dutch Driver Meningen Topic

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Dutch Driver Meningen Topic

Bericht door Matt Modelautos »

Zou het niets zijn om een Dutch Driver Topic te starten, maar dan alleen over modelauto's van DD's. Dus niet over waar ze rijden of waarom ze niet rijden. Er zijn al speciale topics over b.v. Ferrari, DTM, etc. (sorry als ik iets of iemand vergeet. :mrgreen: ).

Er schijnt (gelukkig) een steeds grotere groep te zijn die zich meer en meer toe gaan leggen op DD's. In deze collectie verschijnen ook steeds meer "specials" zoals handgebouwde modellen of zéér speciale uitvoeringen.

Laat de reacties maar komen. :mrgreen: :thump_up:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ben ik voor, dan alleen een foto en informatie zoals:
- rijder
-schaal
-fabrikant
-etc

En dan ABSOLUUT geen reacties van wat mooi of die wil ik ook. Maar echt informatie die we kunnen gebruiken zoals een achtergrond/historie van de rijder/wagen.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Bart schreef:En dan ABSOLUUT geen reacties van wat mooi of die wil ik ook. Maar echt informatie die we kunnen gebruiken zoals een achtergrond/historie van de rijder/wagen.

Wat heb je dan aan een forum??? Zet er dan gelijk bij waar je 'm gekocht hebt, en waar die nog meer te krijgen is... en wat de gemiddelde prijs is.
Tenzij het model natuurlijk al jaren niet meer te koop is bij de reguliere verkoopadressen...
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

UITSTEKEND IDEE, BEN ER HELEMAAL VOOR :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Nu wil ik niet scheef snijden, maar hier hebben we straks toch de catalogus voor? misschien een aparte regel erbij voor Dutch Drivers zodat je die kan uitfilteren :!:

denk niet dat dit zo gaat werken. Zie nu al aan de reactie's.
DTM

Bericht door DTM »

Het idee is leuk, maar als anderen geen reactie (mening) kunnen plaatsen omdat ze zelf niks te laten zien hebben zal zo'n topic snel afgelopen zijn ben ik bang.
fish88

Bericht door fish88 »

is het niet een ideetje dat de beginner van de topic alvast een voorbeeld zet :D
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Lijkt mij leuk, zoek altijd naar de onbekende wagens van DD's. We kunnen toch een eigen topic maken van DD? Daar alleen foto's plaatsen van Nederlandse rijders, maar reakties blijven welkom vind ik.
Gerben Olsder
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

Ja!! het mag duidelijk zijn dat ik helemaal voor ben. Er is op Dutch Drivers gebied meer dan je in de eerste instantie zou verwachten.
Goed zoeken maar ook goed geinformeerd zijn is dan belangrijk. Als dit forum hieraan kan meewerken dan is dat natuurlijk meer dan welkom.
Ik heb al eens een vraag gesteld op dit forum of er een biografie bekend is van Toine Hezemans. Ik heb wel wat reacties gehad en ook een heel leuk stukje uit een blad opgestuurd gekregen maar een echte biografie was er kennelijk niet. Ook heb ik een mailtje gedaan naar de site van Mike Hezemans maar daar hoor je nooit wat van weer helaas.
Het Forum (en dan speciaal een DD topic) is dan een uitkomst om zaken, foto's en gegevens met elkaar uit te wisselen.
Ik denk dan ook dat reacties wel moeten kunnen.
Morgen zal ik ook nog wat hier op zetten om het goede voorbeeld te volgen.
Ik ben nu alweer helemaal blij.
Groeten,

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik wilde laatst een foto van een AA lotus opzoeken. Ik wist dat deze foto in het "nieuw bij AA" topic stond. Dat Topic is nu 17 bladzijdes groot en na het doorbladeren van 8 pagina's waarvan 80% niet meer inhield dan die is mooi of die wil ik ook heb ik het op gegeven. Ik heb de foto nu nog steeds niet. :thump_down: Ik wacht wel tot de wagen uitkomt dan zie ik het vanzelf. :?

Dit krijg je op den duur met dit topic ook. De eerste 5 pagina's blader je er nog makkelijk doorheen. Maar als het er straks 15 zijn en je zoekt even snel wat dan wordt dit frustrerend. Ik denk dat het topic juist enorm mooi wordt als er alleen maar info inkomt zoals Matt die plaatste, ook overzichtelijker. Start anders een discussietopic er naast op! :thump_up:

Ik vind dit interessant om te lezen zoals Matt het plaatst. Meningen zijn ook oke. Maar info wil ik misschien wel 10 keer (her)lezen, meningen 1 keer.

Het topic begint nu. Ik zeg houdt het gescheiden en haal de posts zonder relevante info, zoals deze, weg. En ga als de database start helemaal los. :thump_up:

Een optie om op DD te zoeken is dan super. Werkt op dating sites ook goed hoor.
:mrgreen: :oops:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Het idee van St. Paul lijkt mij dan wel een goed idee, ik zal dit topic in 2én splitsen en in het andere topic alleen de informatie voor de DDVers laten staan, meningen verplaats ik of naar dit topic of als het niet relevant is verwijderen.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

De database moet dus hier verschijnen...... :mrgreen:

http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=5117
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
DTM

Bericht door DTM »

Markopolo schreef:Het idee van St. Paul lijkt mij dan wel een goed idee, ik zal dit topic in 2én splitsen en in het andere topic alleen de informatie voor de DDVers laten staan, meningen verplaats ik of naar dit topic of als het niet relevant is verwijderen.

St. Paul heeft idd gelijk. Misschien is het een idee om de 'meningen-topic' na bijv. 10 blz. te vervangen voor 'meningen-topic deel 2' etc. Doen ze ook op andere fora.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Opel-DTM schreef:
Bart schreef:En dan ABSOLUUT geen reacties van wat mooi of die wil ik ook. Maar echt informatie die we kunnen gebruiken zoals een achtergrond/historie van de rijder/wagen.

Wat heb je dan aan een forum??? Zet er dan gelijk bij waar je 'm gekocht hebt, en waar die nog meer te krijgen is... en wat de gemiddelde prijs is.
Tenzij het model natuurlijk al jaren niet meer te koop is bij de reguliere verkoopadressen...

Vindt de opzet zoals gegeven door Paul ook beter dan dit
fish88

Bericht door fish88 »

vind het wel goed maar zet er ook gelijk foto's bij van het model dat erbij hoort :)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gesloten