Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bracer schreef:Idd een hele mooie bak (of bakje ) en ook mooie foto's, vooral die onderste hoe krijg je die wagentjes er nou zo scherp op? Mij wil het maar niet lukken, zelfs met macrofunctie
Misschien je camera ergens opzetten ipv in de hand houden Volgens mij worden de foto's dan scherper (heb zelf 2 week geleden een standaardje gekocht en het werk )
Bracer schreef:Idd een hele mooie bak (of bakje ) en ook mooie foto's, vooral die onderste hoe krijg je die wagentjes er nou zo scherp op? Mij wil het maar niet lukken, zelfs met macrofunctie
Misschien je camera ergens opzetten ipv in de hand houden Volgens mij worden de foto's dan scherper (heb zelf 2 week geleden een standaardje gekocht en het werk )
Yep, zeker weten, en als je dan nog eens de timerfunctie gebruikt, dan kan je ook geen bewogen foto's krijgen omdat je het knopje in moet drukken
Op die onderste foto liet ik de camera op het kozijn van het raam 'leunen', de andere 3 foto's heb ik uit de 'losse' hand genomen. Om details goed te krijgen op foto's, is ook de lichtinval en de kwaliteit van de camera van belang. De lichtinval was dik in orde bij deze foto's, maar als je bijv. naar de foto's van de MINI Cooper Cabrio kijkt, zie je dat de scherpte van de details al een stuk minder is, wat komt door de lichtinval en -sterkte.
En ik heb alweer een nieuw model erbij in m 'n collectie. Het is de bloedmooie Ford Shelby Cobra Concept in de schaal 1:43 van fabrikant Minichamps. Echt een heel mooi model weer. Aan het einde van het jaar komt de echte, oude Cobra ook uit van Minichamps, dus dan is het setje Cobra's (voorlopig) compleet .
Moest er in t begin een beetje aan wennen maar vind het nu een toppie bak zeer goed detail moet ik zeggen! Hopelijk kan ik dat setje binnenkort in 1:18 maken