Audi A6 En A8 Cararama??

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
Paultje
Schaal: 1:43

Audi A6 En A8 Cararama??

Bericht door Paultje »

Ik had n vraagje over deze fabrikant: Cararama, klopt het dat dit schaal 1/43 en weet iemand de kwaliteit van deze modelllen??? want ze waren eerst 35 euro :roll:

Audi A6
Afbeelding
Afbeelding

Audi A8
Afbeelding
[MOD-EDIT]: bericht aangepast wegens spam/reclame, door schumi28
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Laat je niet gekmaken met een prijs van 35 Euro Paultje :wink:

Als het Cararama is, ken deze Audi's niet, maar die gasten hebben zo veel modellen :doh: , dan is het met een Euro of 7 à 8 wel betaald hoor.

Cararama wordt ook wel verkocht onder naam Hongwell of de Junior Line van Schuco, en met een beetje zoeken kun je die modellen voor een paar Euro treffen bij winkels als Kruidpleister en Trekvat :angel:

Kwaliteit :?: Je moet het treffen, verwacht géén Minichamps-kwaliteit maar er zitten hele aardige modellen tussen :thump_up:

Heb zelf ooit lang gezocht naar een Mini Cooper Rally-versie van Schuco, heb er uiteindelijk 15 Euro voor gegeven, en met de hulp van een Engelse collega uit Engeland laten komen, kwam hem veertien dagen later tegen voor 4,99, op 30 km. van mijn huis, met andere woorden je bent gewaarschuwd :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
tom

Bericht door tom »

Cararama voor 35 euro? Lijkt me wat aan de overdreven kant... je kunt zo zien dat ze niet zo mooi zijn als Minichamps en die zijn een stuk goedkoper. Best grappige modelletjes maar de spoorbreedte is niet echt super en die A8 klopt niet echt.

Ik ben wel blij dat Cararama eindelijk Audi's maakt, zijn altijd leuk als verbouwingsproject.
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Volgens mij moeten ze 4,95 kosten. Zo is er bijvoorbeeld ook een AM DB7. De prijs/kwaliteit vind ik goed, veel weinig krijg je best een leuk model. Ik heb er een aantal Mini's van. En inderdaad, leuk voor ombouwprojecten. Maar...betaal er maar geen 35 knaken voor :mrgreen:
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Heb ze ook gezien al voor ?4,95 bij modelcarworld dat is wel duits maar hier zullen ze dat ook gaan kosten
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Cedrick
Schaal: 1:43

Bericht door Cedrick »

Inderdaad, ik heb één cararama. Als speelgoedautootje gekregen .. en een speelgoedautootje is het ook :wink:
Gesloten